fredag den 7. november 2014

Smukke efterår hvad vil du her?

Jamen efteråret er lige mig. Favorit dagene er dem hvor vinden er kølig og helt rolig. Hvis solen kikker frem og lyser på de røde og gule blade - så er det en perfekt efterårs efter min mening. Dette efterår skulle der også lidt nyt fortøj til og her rammer vi igen en af mine yndlingsting. Cognac farvet læder. Jeg syntes igen at det er en farve der passer helt perfekt til efteråret. Det nyanskaffede fortøj er disse korte støvler fra Deichmann af mærket 5th Avenue - til bare 499,- for ægte læder lækre støvler :D De har nu også mange andre fine sko og ikke mindst tilbud inde på siden - men dette er nu klart mine favoriter.
Støvlerne har en lille hæl og gør sig rigtig godt som hverdags sko. For de er ikke bare pæne - men også behagelige. Det fine læder som iøvrigt er koskind gør at skoen men tiden former sig unikt til ens fødder. Jeg syntes også at den har nogle små søde detaljer uden at blive for pyntede. Må også sige at det er at foretrække at have et lille skaft på skoene i disse kølige efterårsdage. Støvlerne kan også få et helt nyt 'look' ved at man tager et par højskaftede sokker på til.
Håber jeg kan inspirerre lidt - og jeg smider lige et link ind til de lækre støvler - og ja støvlerne er bestilt på nettet - det kan fint lade sig gøre ;)
Link til de smukke støvler





0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar