tirsdag den 3. juni 2014

Trunki Tegning - Fan Art


Så blev det Tirsdag og tid til en Tirsdags Tegning til jer :) Denne gang er det de frække aber fra CreativeTail bloggen der har været på spil. Jeg faldt nemlig over det herlige billede for neden. Det er et reklame foto for de søde trunki kufferter til de mindste. Jeg er specielt vild med designet på denne tiger (Tipu) kuffert og de mange fede farver og mønstre de ellers kan fås I - så det var oplagt at lave lidt fanArt denne tirsdag. For jeg syntes det er sejt og modigt - når et brand tør at lave nogle helt unikke og anderledes reklame fotos og kampanger - tænke ud af boksen og være kreative. 
...Jeg beklager på forhånd hvis mine aber kommer til at ødelægge den fine trunki :)
- for dem der går op i det tekniske.
tegnet digitalt med en Intuos Pro fra Wacom i Photoshop.



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar