mandag den 23. juni 2014

Tester 'Cool Kitz' shampoo og kropsolie :)

Vi blev spurgt og abeungen.dk om vi ville teste Cool Kizs shampoo som de er begyndt at føre - mindstemanden elsker at bade! Så det blev et klart ja herfra. Vi fik lov at prøve en lille shampoo med banan duft  og en dejlig olie til efter badeturen.


Det er nogle små handy flasker, så de er i modsætning til mange andre børne-shampooer, nemme at have med sig. Shampooen er dejlig og blev heldigvis positiv overrasket over 'banan' duften som jeg normalt ALDRIG selv ville vælge. Men den var mindere end jeg havde regnet med - så det er bare hyggeligt med lidt duft :)
Sødt og børnevenligt design og må sige at shampooen virker helt optimalt.

Olien er rigtig lækker - den suger godt ind og fedter ikke unødvendig meget. Det er ikke altid jeg bruger olie til mindstemanden, men når man nogle dage har bare lidt ekstra tid til - så ser jeg det som en skøn luksus ting for de små.
Alt i alt en god oplevelse at teste disse produkter, da de er rigtig gode, virker plejende og giver en' fornemmelsen af god kvalitet. 
Jeg syntes dog at de stadig er liiiidt for dyre. 89,- for shampoo 100ml og 139,- for olie 100ml.
Cool-Kitz skriver at deres serie af produkter er bygget op omkring økologiske produkter - noget jeg ellers gerne vil slå et slag for. På produktet står også at de IKKE indeholder parabener, farvestoffer, kunstig parfume, silikoner, PEGs, SLS, lanolin og heller ikke hormonforstyrrende stoffer. Alt sammen fantastisk!   
- men jeg syntes så at det er en skam at Cool-Kitz ikke har formået at få deres produkter enten Ø-mærket, svanemærker, astma allergi mærker ellers andet. 
De mærker betyder nu alligevel en del for os som forbrugere og hvis jeg skal betale 89,- for en lille shampoo - så vil jeg gerne vide hvad jeg betaler for og der hjælper det altså med de forskellige 'godkendte mærker'.

Men jeg tager hatten af den fighter viljer der står bag disse lækre produkter. Det er værd at nævne at det er dansk produceret og udviklet i samarbejde med urtegaarden.dk 

Håber I kan bruge vores erfaring - I kan finde link til produkterne lige HER
HUSK at deltage i bloggens giveaway om en laber gåvogn! Deltag HER


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar