fredag den 13. juni 2014

Teaser - sommerkjole - vintage - MADMEN

Lige en lille sommerkjole teaser :) Som de fleste af jer ved - så handler bloggen ikke kun om småfolk og grafisk design - men også moderen bag. Da jeg er stor fortaler for at man ikke glemmer lidt selv-forkælelse i en hverdag med pusletasker, farveblyanter og snotnæse - kommer der igen lidt inspiration til damerne derude :)
Så hvis du lige som mig er somme tider træner til at hoppe i en flot og feminin kjole - så kik med sommeren igennem. Uden at afsløre for meget så er den smukke kjole i sej vintage stil og kunne nemt være en kjole fra MADMEN tv-serien :)
Hvis du ikke kan vente, kan du lige som mig snuse rundt vintagedelux.dk hvor den er fra og måske kan finde det flotte stof ;)
Men en kjole som denne - kræver en rigtig anledning, når man skal have den på første gang. Så heldigvis er der en familiefødselsdag om hjørnet. Så jeg håber på snart at kunne vise den rigtig frem.

- Husk at deltage i min giveaway HER - hvor du kan vinde´en gåvogn til de mindste.

2 kommentarer:

  1. wow skønt stof, den kjole er sikkert flot :-)

    SvarSlet
  2. Det var da en farlig side du fik mig ind på;)
    Super fin kjole:)

    SvarSlet