lørdag den 7. juni 2014

Sommer sandaler - tumlinger

YES!! Kvalitets sandaler til tumlinger for kun 299,-
-
Så blev det sommer og vi er nu klar til at give tæerne lidt luft. Dog med en lille strømpe - vi venter lige på at graderne også ligner sommer :)
Jeg har glæder mig til at vise jer mindstemandens nye sporty sandaler, som er et stort hit - bla. i vuggestuen. hvor jeg allerede har set et andet par :D 
Sandalerne er fra Deichmann som fører 'Elefanten' mærket - har et godt øje til dette tyske mærke, som står for kvalitet, Ideel pasform, fuld fleksibilitet.
De passer hans små buttede fødder rigtig godt og er nemme at få på og spænde med dobbelt velcrolukning. Det er stadig velcro jeg foretrækker fram for snørrebånd - og sådan tror jeg det kommer til at være i noget tid :) De små brune sandaler er tilpas 'lukkede' og har derved rigtig god støtte i hælen. Sandalerne er af blødt og åndbart læder og med god støddæmpenge sål. De er ikke stive - men føles også bare rigtig gode og behagelige. 
Jeg syntes det er en stor fordel med den skridsikre sål - og sejt mønster ikk' - for de fleste legepladser her i byen - heriblandt zoo - er fyldt med små sten og her hjælper det mindstemanden at rende mere sikkert rundt. Så der bliver hoppe, danset og leget :) 
Jeg er altså ild med nye sko - også selv om de ikke er til mig og ja... så er børne-skokasser bare det sødeste :D 

Vil da også liiiige nævne at jeg også har set at Deichmann også har en rigtig sød Elefanten pigemodel i lyserød :)
Linker lige direkte til 'vores' Elefanten sandaler HER og håber det kan inspirerer lidt hvis I står og mangler et godt par sommersandaler. 

Smuk sommer weekend til jer alle.





1 kommentar:

  1. Vi sværger også til elefanten sandaler herhjemme. De fåes også med lukket snude i en læder udgave til 299 og 349 op til str 26. De er dog udsolgt på nettet pt

    SvarSlet