torsdag den 12. juni 2014

Ny GIVEAWAY!!

Det er sommer sol og tid til GIVEAWAY :)
Denne gang er kan du vinde en Puky Gåvogn LW1 fra cykelpartner.dk til en værdi af 960kr!

Alt du skal gøre for at deltage: 
er at følge CreativeTail bloggen, enten på Facebook eller bloglovin'
og skrive en kommentar til dette indlæg eller opslaget på facebook - hvor du skriver hvem du vil give puttekassen til hvis du vinder.
ET' EKSTRA LOD ved at trykke Del' på facebook opslaget eller dele opslaget her på din blog.

Deltag senest d. 24. juni kl 11:00!

Deltag og vind! Held og lykke :D






Her er lidt info om den lækre gåvogn :

Gåvognen fra cykelpartner.dk passer til børn fra 10 mdr - den er rød, gul og 70cm
Den er designet til børn og kan bruges på mange forskellige måder.
De små kan på en sjov og lærelig måde lære at gå - samtidig er gåvognen også en puttekasse - der styrker de motoriske evner - og træner hånd koordinationen.
Træet er naturligt og skulle være behageligt at røre ved.
Skubbestangen kan tilpasses til det enkelte barn og nemt justeres.
Hvert hjul kan har bremser der kan bruges hver for sig og som kan bruges til sikkerhed.
Den fine vogn indeholder 3 overskuelige stableklodser der skal udfordre den logiske evne.
Facebook
Eller
bloglovin'
#gratis legetøj #konkurrence #gratis ting #billigste gåvogn 

29 kommentarer:

  1. Hvis jeg er så heldig skal spirren i min mave have denne fine gåvogn til oktober :-)

    SvarSlet
  2. Hvis jeg er den heldige, skal den bruges af den lille jeg har i maven :)

    SvarSlet
  3. Den skal være til min niece :)

    SvarSlet
  4. Jeg er igen blevet faster og denne ville være perfekt til barnedåben.

    SvarSlet
  5. Hvis jeg er den heldige, skal den være til min niece :)

    SvarSlet
  6. Hvis jeg bliver den heldig - vil krydse hvad krydses kan :D - vil jeg give den til mit barnebarn :)

    SvarSlet
  7. det må være til mit lille oldebarn:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Ih den er fin. Hvis jeg vandt skulle den gemmes til når min søster får barn. Der går nok ikke så længe. :-)

    SvarSlet
  9. Jeg ville beholde den selv... :) Vi skal nemlig snart have vores første barn.. :)

    SvarSlet
  10. Den skulle min venindes søn helt sikkert have, hvis jeg er så heldig at vinde

    SvarSlet
  11. Det skal min søn Magnus der er lige ved at lære at gå!

    SvarSlet
  12. Helt klart en god venninne ;)

    SvarSlet
  13. Jeg kender en lille alexander på 9 mdr. og en mor som jeg tror ville blive meget glad for sådan en. :-)
    Cirkeline_nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Hvis jeg er heldig at vinde - skal mine 2 mindste børnebørn bruge gåvognen ;-) Først Otto og der efter Vigga !

    SvarSlet
  15. ihh jeg er med og min lille veninde josefine skal da have denne skønne vogn

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    xxx for at jeg er den heldige vinder

    SvarSlet
  16. min veninde med tvillinger bliver glad for det!
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  17. Min søde fætter skal have den hvis jeg vinder;)

    SvarSlet
  18. Følger med via bloglovin og har gjort det længe :) Hvis jeg vinder, så skal den gå til min nevø Alfred, som er fætter til den Lillemand, jeg har i maven. Han skal have den som tak for alt det tøj, som min svigerinde er kommet med.

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne give den fine gåvogn til min venides søn, der kommer til verden om ca. en måned.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  20. sikke en fantastisk præmie som vil bringe stor lykke hos vores 10 mdr. alma der lige er begyndt at rejse sig op af ting
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg skal til barnedåb hos mine børns fætter til september, her vil gåvognen være en oplagt gave. Jeg krydser fingre. lindegaarden@hotmail.dk

    SvarSlet
  22. Flot vogn hvis jeg vinder skulle det være til min egen datter ida på 10 mdr hun vil elske den.
    ketty_petersen@hotmail.com

    SvarSlet
  23. min dejlige søn på 3 mdr <3

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  24. Mine egne er for store, men min kusines dreng vil sikkert blive helt vild med den. Kh. Pia

    SvarSlet
  25. Jeg ville absolut give den til min venindens søde miniput Villads - der aldrig bliver forkælet nok

    SvarSlet
  26. Hvor lækkert. Jeg vil give den til babyen i min mave. Jeg følger via facebook.

    SvarSlet
  27. Den er vel nok fin, vil give den til min lille datter på snart 4 måneder

    SvarSlet
  28. Jeg vil elske at kunne forkæle lille Ida på seks måneder med sådan en gå-vogn, når det bliver gå-stadiet hun når til.

    SvarSlet