tirsdag den 20. maj 2014

Latte + Wacom = Tirsdags Tegning

Det er blevet tirsdag og jeg har haft den store glæde at tegne og designe en bjørn i dag. Det var et bestemt ønske til en personlig navneplakat der snart er på vej med posten. Jeg vil også gerne vise jer min skitse og fortælle jer lidt om mine proces - da jeg tit får spørgsmål om dette. Det hele er lavet digitalt på computeren. Jeg syntes det er blevet noget nemmere for mig at ramme det ønskede design, efter jeg er begyndt at bruge mit nyt Wacom tegnebræt(Intuos Pro fra Wacom). Det minder meget om at tegne i hånden - og man kan arbejde ret præcist. Den største forskel er bare at man ikke kikker samme sted hen hvor man tegner - man kikker på computerskærmen og tegner på brættet der ligger fladt på bordet. Det skal lige trænes. Jeg kan varmt anbefale dette tegnebræt til folk der for få penge, vil have et rigtig godt tegne redskab. Tegningen blev en sød, lilla bjørn med runde former :) Håber I syntes om den. 'To Do' listen har været lang i dag - så jeg mente at ikke mindre end et stk  Latte Macchiatto Caramel kunne gøre det :) Den gav lige det lille morgen 
kick jeg skulle bruge. Og kan liiige forestille mig hvordan den
 vil smage som ICEblend! tror jeg må igang med at prøve :D 

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar