mandag den 26. maj 2014

Forår/somemer sko til tumlinger - Ørkenstøvler

Vi har jo det smukkest forår man kunne ønske sig og vi bruger derfor meget af tiden ude, lige som mange andre børnefamilier. Mindstemandens fødder gror hurtigere end græsset for tiden .... (bruger allerede 23) og han har derfor fået sig et par lækre Ørkenstøvler fra byKier. Han er konstant på opdagelse og der skal hoppes, løbes og klatres - så kravene har været høje til de nye forårs sko. Valget faldt på disse sko af flere årsader - skoene er af naturligt materiale, i 100% ruskind og glat skind indvendig. Det skulle hjælpe fødderne til at regulere temperaturen og som vi selv kender 'ægte skind' fra andre produkter - så bliver de slidt med stil. For de passer jo ikke ligefrem på skoene i den alder..

Ørkenstøvlerne mener jeg er et godt bud på en forårs og sommersko til tumlingerne derude. Vi er bare rigtig glad for vores valg. For der er plads til tæerne og skoene sidder bare super godt på foden.

For mig er det vigtigt med fornuftigt fodtøj - tumlingerne skal frit kunne bevæge sig og bare koncentrerer sig om at opleve og lege. Det tror jeg på at de bla. får med gode sko - som de de ikke bemærker de har på og som støtter fod og ankel rigtigt og godt. 

De korte støvler er tydeligvis behagelige og smidige, god stødabsorbering og fleksibel gummisål. - stråler af kvalitet.

Designet er selvfølgelig i top - selv om det på ingen måde er det vigtigste for mig. 
Det er sødt med de små snørebånd - men der er nok den eneste ting jeg godt kunne undvære. Jeg er nemlig stor fan af velcro-lukning - men ved også godt at skoen kan fås helt op til en str. 32, hvor snørebånd er mere et hit. Heldigvis kan jeg gemme snørebånds sløjfens vinger under velcrobåndet øverst på skoen - så mindstemanden ikke KONSTANT binder skoene op ;)
Alt i alt en rigtig dejlig sko som jeg med stor glæde kan vise frem for jer. Ørkenstøvlen kan også fås i en flot brun - som jeg var liiiige ved at vælge. Jeg smider et direkte ind til skoene HER og det skal da lige nævnes at der er fri fragt :D 
Man skal smide 499 eller 475 hvis man som mig er gratis medlem af bykier.
Ud over 'babysko' har byKier også en række drengesko som ser virkelig lækre ud. Bla. fede sneakerstøvler  der starter ved str. 26. Noget at se frem til :D




Det er faktisk ikke så nemt at tage billeder af en tumling - der har travlt med at opleve verden :)

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar