mandag den 24. marts 2014

Giveaway!

Det er mandag og ovenpå en sygdom og manglende søvn - så er det en stor glæde at starte en GIVEAWAY for at glæde en heldig læser :)
Alt du skal gøre er at følge Creative Tail's facebook side - https://www.facebook.com/CreativeTail
+ og smide en hilsen til dette indlæg herunder eller giveaway indlæget på facebook - så jeg ved at du ønsker at deltage :)

For I skal da ikke kun læse om at jeg prøver de nye SBRØD chips fra - nu har du selv mulighed for at smage dem alle!
Du kan vinde en af her:

Rugkugler Sour Cream & Onion 
Rugkugler Tomat&Chilli 

Rugkanter Sour Cream & Onion 
Rugkanter Tomat 
Rugkanter Ost

1 mini pose Sour Cream Onion 
1 mini pose Tomat 

---------------
Jeg finder en heldig vinder om en uge - Mandag d. 31 marts - deltag senest kl 12.00.

31 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne deltage - det lyder spændende.

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  2. Deltager!
    mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  3. Det lyder ikke helt tosset :-)
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  4. Lækker præmie..
    Har lige kigget lidt rundt her på din side, der er godt nok mange fine ting.. :)
    Vil gerne deltage
    camilla1984@gmail.com

    SvarSlet
  5. Mums, de lyder lækre. Jeg er helt sikkert med :)

    SvarSlet
  6. Det ser lækkert ud,deltager.
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg deltager meget gerne :)
    leamaria-6@hotmail.dk

    SvarSlet
  8. Jeg deltager gerne :)

    Stine0610@gmail.com

    SvarSlet
  9. Dem nupper jeg ;)

    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  10. deltager gerne!
    gosia jacobsen
    gosia.zee@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager gerne(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  12. De ser lækre ud jeg deltager gerne ;)

    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  13. Jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Mmm.. Jeg er med..
    elisehallgreen87@gmail.com
    http://littlehouseinthecountryside.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Mums! Deltager meget gerne :-)
    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Nam nam med et sundt alternativ! :-)

    - Isabella A
    Isabellafoshammer@gmail.com

    SvarSlet
  17. Dem vil jeg da rigtig gerne smage :-)

    SvarSlet
  18. Det lyder lækkert <3
    Knus
    Anette Aarup Frandsen
    anette@aarup-frandsen.dk

    SvarSlet
  19. Jo tak :) jeg vil også gerne vinde :) hilsen sulten gravid :)

    SvarSlet
  20. Jeg deltager! :)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  21. Jeg deltager :-)
    michalaschlichter@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er med:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  23. ihh lige hvad jeg kunne bruge!!

    Laila JEnsen
    regnbuens@hotmail.com
    xxx for at jeg er
    den heldige!

    SvarSlet
  24. Dem har jeg aldrig smagt og vil gerne deltage.
    mosekonen1958@gmail.com

    SvarSlet
  25. Mums, har smagt rugkanterne med sour cream & onion, og de er bare SÅ gode. Glimrende alternativ til chips! :-D

    Krydser fingre for, at jeg også kan få lov til at smage de andre!

    / Ea
    - eafogsgaardfengerkloster@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Mhh deltager.
    sallybach@outlook.com

    SvarSlet
  27. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet