torsdag den 16. januar 2014

TILBUD på sko til de små!

Yes! En af mine favorit sidder MilkyWalk har super tilbud på en lang række børnesko - de har en lang rækker mærker som laver top kvalitets sko til de mindste.
-We love it -
 En af de ting jeg er vild med ved denne side, er at man kan taste str ind - så man ikke når at forelske sig i et par små sko - for så at finde ud af at de slet ikke har den ønskede str.
Jeg syntes i selv skal hoppe ind og kikke på udvalget - for jeg kan på ingen måde vide alle de fine tilbud.

TILBUD




Jeg har  PRIMÆRT sutsko og støvler i kikkerten og kan varmt anbefale de blå Bundgaard sko med velcro lukning - rigtig gode begynder sko, som tjente os godt i efteråret. De er faste i bunden og rigtig gode nu hvor mindstemanden går sikkert rundt. Og ja - nu er de altså på super tilbud. Håber meget på han stadig kan passe den til foråret ;)
Nå - men det var et lille tilbuds hint her fra sofaen i Valby.


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar