mandag den 27. januar 2014

Perlestrik - mandag - latte

Mandag kære mandag.... Sneen vælter ned her i Valby og ruden er iskold. Jeg forkæler mig selv med en 'hjemmelavet' Latte og glæder mig over at være inde døre. Himlen er hvid og minder mig om årstiden og at jeg skal nyde den før den er forbi. Den kongeblå garnnøgle er for tiden en god ven og skulle gerne ende med at blive en blød og varm vest til mindstemanden. En gratis opskrift jeg har fundet på familiejournal.dk. Det er nu hækling der er min store passion - men øver mig hist og her i at få strikket - da jeg så inderligt gerne vil værre rigtig skrap til det. Der indgår dobbelt perlestrik i opskriften - som giver et så flot resultat og det at strikke med bambus pinde er nu ret fantastisk.
Ønske jer alle en smuk og hvid mandag - kom sikkert hjem.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar