fredag den 17. januar 2014

Kun 50kr!

Yes - så er der shoppet nye pyntepudder til den lille lejlighed i jysk! De er sat ned til kun 50kr før 100kr og jeg er vild med dem!
Bløde uld puder der virkelig er hyggelige og flotte. Perfekt til min hækle og strikke stunder. Jeg valgte dem i petroleum med karry-gul knap. Er de ikke labre?
De lyser virkelig op i stuen og puster også nyt liv i vores mørke og sorte sofa.
Men der hvor de virkelig passer godt - er i vores retro stol. De gule knapper er også ret populære hvis du spørg mindstemanden - så han har godkendt mig valg ;)
Tilbudet skulle gælde til og med i morgen d. 18. Så det er bare afsted hvis du lige som mig, er faldet for disse billige uld puder :D
Nå ja - og det er lige de farver som jeg har hæklet en lille serie af mine fugle i. Vil du selv hækle nogen så find opskriftren HER.

                   
                             


1 kommentar:

  1. øj hvor er de lækre! Det kan slet ikke betale sig selv at lave dem. Siger hende der lige har lavet sig en gul pude i uld. Jeg må lige forbi en jysk og se om der kommer et par puder med hjem.

    SvarSlet