fredag den 24. januar 2014

Billige paprør - hemmelighed :)

Som I ved - så designer jeg navneplakater og har også en serie Danmarks plakater. Når plakaterne skal sendes ud, er det som oftest i små praktiske paprør. Flere af jer har spurgt mig om hvor jeg bestiller dem og nu har jeg endelig fået sat mig ned og lavet et indlæg om det :)
Jeg bestiller de fikse paprør på nettet ved LOMAX.
De rør jeg har valgt de seneste gange er,
Lomax 50 x 1,5 x 350mm paprør - Det paprør kan tage A4 papir og A3 papir ruller på den korte led - så det er perfekt til mine plakater. Priserne er rigtig gode og hurtig levering. Bemærk at priserne er unden moms når du først shoppet rundt- men den kommer på senere - dog før bestilling, så du kan nå at se det endelig beløb ink transport.
Der findes mange andre størrelser på deres paprør herunder: Lomax paprør
Håber det var svar på paprør mysteriet :)



LOMAX har nu også meget andet end billige paprør. Den er henvendt til firmaet (men private er også velkommen) så de har alt til kontor, personalepleje, lager osv. Så kik forbi deres store udvalg.
Jeg har blandt andet også et godt øje til deres tegningsrør  - praktisk når man skal ud og vise en større tegning eller plakat.

Hvis nogen af jer bestiller paprør, papkasser eller andre papsager fra Lomax - så husk på de også kan bruges til en lang række kreative ting. Jeg er - som nævnt tidligere, stor fan af at arbejde i pap. Så brug kasserne som jeres bestillinger kommer i. Byg små huse, legekufferter osv.
God kreativ pap weekend til jer alle :)





0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar