søndag den 1. december 2013

Vinderen er...

Tak til de 62 der ville deltage og glædelig 1 dec til alle :)

Vi skal finde en heldig læser der skal have en helt nye Philips Wake-up Light.
Er du ikke den heldige - kan du stadig nå at ønske dig en i julegave - 
Læs mere om lampen på Philips hjemmeside HER
og se kik også forbi mit tidligere indlæg om lampen lige HER
Vinderen er..





Lottenovember 04, 2013
Jeg er med på to lodder og linker på min blog www.lottesroom.blogspot.dk
Det kunne være så skønt med lidt lys i den mørke tid.
Kh Lotte


Tillykke Lotte - send mig en mail med din adresse :)
creativetail@gmail.com

2 kommentarer:

  1. Naiii, det er jo mig! 1000 tak!
    Jeg sender dig fluks en mail :-)
    Glædelig første søndag i advent!
    Kh Lotte

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med den super lækre præmie :)

    SvarSlet