lørdag den 7. december 2013

Gavejagt på Bilka.dk

Jeg mangler stadig et par julegaver bla til mindstemanden og der bliver for tiden shoppet meget online herhjemme da ham den lille virkelig har været hårdt ramt af omgangssyge :(
Så det har altså ikke været en mulighed at komme ud og shoppe særlig meget i de 'rigtige' butikker - og så må man jo på nettet...
Der ligger desværre ikke en Bilka i gå afstand herfra - men jeg har tænkt mig at prøve deres 'Klik og Hent' til Swipbox.
Er der nogen derude der har prøvet det?
Jeg syntes det lyder smart og der er Fri fragt til en række Bilka, Føtex og NETTO butikker.
Tror jeg prøver det :P

Bilka enlig har et ret flot udvalg af legetøj og mange gode mærker - Bilka.dk har en kategori der hedder Børn og Baby, hvor du finder tøj, pleje, børnemøbler, legetøj og meget mere.
Hvid du klikker dig ind under LEGETØJ - så kan du nemt fastsætte det beløb gaven må koste og alder på barnet. Det gør det nemt at finde det helt rigtige.
Stort udvalg af LEGO duplo og tror det er sådan en ting jeg vil bestille, mindstemanden blev 1 år i november - så har et godt øje til de nye 1½ år duplo  :)
Der er også stort udvalg til de små piger og kom da til at kikke en helt del på de fine Barbie sager selv om det ikke står på ønskelisten herhjemme ;)


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar