fredag den 22. november 2013

Vil du spille med ”Vild med Dans”? - det skal jeg :)

Jeg skal for første gang oddse :) Det er jeg altså virkelig spændt på! 
I dag skal jeg nemlig lege sofa-ekspert i ”Vild med Dans”, og alle der leger med og satser, får også muligheden for at deltage i konkurrencen om at vinde en skøn Paris-tur* - jo tak til det :D

Danske Spil kører ”Blitz” – som er lige som Oddset. Bare med ”Vild med Dans” – lige noget for alle der følger program-serien hjemme i stuerne. Man kan spille for kun en 20'er - så det er lige noget for mig - Blitz” er tænkt som et slags krydderi, som giver ”Vild med Dans” lidt ekstra saft.
Jeg er nu ellers ikke den største ”Vild med Dans” fan - men nu her hvor man kan spille med hjemme fra og vinde hvis man gætter rigtigt - så har programmet igen fanget min opmærksomhed :)


”Vild med Dans” på TV2 er gået ind i sin sidste og afgørende fase, hvor alt kan ske og nu skal der gættes os satses.

 - Hvor længe kan Allan Simonsens fodboldben leve højt på sine sofa fans - og er der virkelig så mange fodbold drenge der sidder og ser programmet....?

- Eller skal jeg satse på Mie, der sammen med Mads er det krammende par der med følelserne uden på tøjet charmer sig frem?

- Så er der Uffe.. jeg har nu aldrig været vild med hans Stand-up - men kan han danse bedre end han kan joke og gå hele vejen?

For en ting er sikker: Kun et par kommer til at stå tilbage som vindere af ”Vild med Dans”, når sæson 10 slutter fredag den 29. november 2013.    Spørgsmålet er blot: Hvem?


Hvad tror du – som ekspert hjemme i sofaen – der kommer til at ske i de kommende uger?

Alt dette har du måske nogle gode bud på – og dem kan du faktisk tjene penge på.
Jeg håber at I alle må få en hyggelig fredag aften – med eller uden ”Vild med Dans” :)
Hvis du har lyst til at spille, lege også vil prøve ”Blitz”, så følg blot linket herunder:
Der finder du også Spillereglerne
husk du skal være 18 år for at deltage.



*Paris-tur for to personer inkl. fly og fire overnatninger – og du får lov til at besøge Sephoras hovedkvarter. Her kan du få en lækker make-over, goodiebags og smugkigge på forårets makeup-produkter. Rejsen skal afholdes i uge 8 eller uge 9 – og du skal være 18 år.



1 kommentar:

  1. Jeg tror ikke der er nogen tvivl mere om at de mange som har stemt Allan videre vil fortsætte til det sidste, så de kan tage R.... på borgerskabet. Selv min mand som overhovedet ikke kan fordrage musikprogrammer og da slet ikke danseprogrammer gav sig sidste uge til at se Allan danse imedens jeg lavede noget andet og han var tæt på også at ville stemme. Alle snakker jo om det og synes det er mægtig sjovt, så jeg gætter altså på Allan som vinder. Til gengæld vil jeg ikke spille, for jeg tror ærlig talt chancen for at vinde en præmie bliver minimal.

    SvarSlet