onsdag den 6. november 2013

Mor tid - giver du dig selv det?

Mor tid er vigtigt. Det behøver ikke at være meget mere end et godt bad, krea stund eller lidt god varm mad.
Jeg tager min' tid denne tidlige morgen. Mindstemanden hviler videre og jeg har for en gang skyld mulighed for at lave min egen morgenmad :)
Solen er ikke kommet ud af natskjorten og rejser sig dovent nede ved foden af byens mørke bygninger. Bunker af farvestrålende garn ligger henslængt i den lille sorte sofa og fortæller deres egen historie om den kreative og produktive aften.
Jeg er træt, men jeg har mod på dagen der kommer. Her i morgenlyset bliver der afsløret små krummer på den ellers så fine hav blå Tripp Trapp og små bunker legetøj titter frem ved bordbenet. Havregrøden (til mig selv) er stadig lun og duften fra de danske æbler blander sig med min herlige honning tea. For tiden laver jeg tea på Tassimo maskinen - mange vil mene at det er lidt 'over kill' at lave kapsel tea på en kaffe kapsel-maskine, men at kunne lave en så hurtig kop perfekt tea en morgen som denne, giver altså gode mor tids point i min bog :)
--------
Psst...
Jeg er blandt de 10 finalister i BoShops bloggerkonkurrence - og det er jeg så overrasket over og vildt glad for :D
Nu kan man åbent og nemt stemme på den ønskede vinder indtil d. 15 nov. Vinderen af konkurrencen får hele 20.000 kroner til BoShop.
Jeg kan kun vinde med jeres hjælp. 
og HER kan I se det indlæg der sikrede mig en plads blandt de 10 finalister.
Tak for jeres støtte.


0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar