torsdag den 14. november 2013

Jeg vinder IKKE BoShop konkurrencen i morgen

Desværre vinder jeg ikke BoShop konkurrencen.
Det har ellers været hårdt arbejde at samle stemmer og vil bare sige tusind tusind tak til alle jer der har stemt :)
Det har været så fantastisk at mærke den kæmpe støtte og ikke mindst at så mange syntes om mit indlæg.
Jeg er helt rørt :')

Men I dag fandt jeg ud af at jeg var oppe imod stemmer fra hele Syddansk Universitet med over 39.000 likes og Kolding design skole med 2.900 likes - så der er ikke meget mere at gøre :)

Derfor er jeg lige pludselig MEGA glad for min 2. plads! For det er ret godt kæmpet imod :D

Skulle nok have været mere 'fræk' og aggressiv når jeg skulle finde stemmer - så det må blive næste gang :)
 - I kan følge stemmerne herunder http://www.boshop.dk/blogafstemning
Tak til BoShop for en fed konkurrence som var sjov at være med i.

Julie Monberg vil blive kronet som 

vinder i morgen kl 12.00 

- så stort tillykke til hende.






4 kommentarer:

  1. Godt kæmpet! Jeg er vild med din blog, og det tænker jeg, vi er mange, der er :-)
    Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

    SvarSlet
  2. Godt gået jeg stemte på dig fordi jeg synes dit indlæg var det bedste.Og jeg er også vild med din blog. Stort tillykke med din 2. plads.

    SvarSlet
  3. Hehe Margit, jeg kan altså rimelig meget genkende følelsen ;)
    Har ikke selv brugt andre facebookgrupper end min egen (for bloggen) og så min blog og instagram. For mig ville det være lidt mærkeligt at bruge Københavns Universitets gruppe.
    Men synes både dit og Julies indlæg var rigtig fine så respekt for det!!

    Fra den glade 3'er ;)

    SvarSlet
  4. Jeg har endelig fået stemt... Og håber da min stemme gør en forskel, men nu måske ikke? Hmm...
    PS. Jeg stemte på dig:-)

    SvarSlet