tirsdag den 12. november 2013

Jeg giver ikke helt op....

Jamen tænk engang at jeg kunne ligge nr 1 med 30 stemmer over de andre og så er jeg idag overhalet og bag ud med 100??
Wauu det kan hurtigt ændre sig hva.

Men håber I stadig har lyst til at stemme og jeg skal vel ikke give helt op :).
Så jeg håber I syntes om mit BoBedre indlæg og vil tage jer tiden til at stemme på Creative Tail lige herunder
http://www.boshop.dk/blogafstemning

Et stemningsbillede her til den kolde og mørke aften hvor jeg er så træt så træt så træt...



2 kommentarer:

  1. Øv øv ! Man kan jo desværre kun stemme en gang ( har lige prøvet), men der kan vel stadig nå at ske ændringer i rækkefølgen. Jeg synes jo du har fortjent at vinde! Jeg læste mig møjsommeligt igennem de fleste indlæg inden jeg stemte på dig for at det skulle være fair, men dit er stadig det som fænger mig mest. Har du ikke nogle flere facebookvenner, som vil give nogle stemmer ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Evi - tusind tak for din kommentar! Den falder på et tørt sted :) jeg har virkelig gjort hvad jeg kunne og var på et tidspunkt i front med 30 stemmer. Men folk giver ikke ved dørene desværre - tror simpelthen ikke de gider bruge tid på det. Tror at løbet er kørt desværre ..

      Slet