mandag den 18. november 2013

En kikset nyhed?

Iihh - jeg har endelig fået prøvet den nye Marabou med Oreo!! De sorte og hvide kiks er vel enlig henvendt til børn - men jeg har godt nok været i 'kagedåsen' op til flere gange og er vild med de små kontrast fyldte kager.
Marabou har altid stået mit søde hjerte nært og finder dette partnerskab med Oreo helt fantastisk :D
En 'kikset nyhed' er det bestemt ikke - selv om det er det sjove slogan de selv bruger på deres reklame plakater :)
Tænker også at chokoladen vil være rigtig god i en dessert - eller måske i hjemmelavet is :P
Har I prøvet den?

1 kommentar:

  1. Jeg har prøvet den og blev egentlig lidt skuffet. Jeg ELSKER Oreos og ELSKER Marabou, men synes bare ikke den her fungerer. Man kan ikke rigtig smage de skønne Oreos og den smag der er der, ødelægger lidt Marabou-smagen. Så, det bliver et "Nej tak" herfra! :)

    SvarSlet