tirsdag den 26. november 2013

Drop den pudsenussede pusletaske...

Ihhh - jeg er faldet pladask!! Jeg taler om familiens nye pusletaske med det fine navn - AUBREY Espresso Leather - ja intet mindre :)
Ej, men det er altså en af de nyere designs fra storksak som de fleste kender og jeg er så glad for mit valg.
Pusletasken har et dejligt mørkebrunt læder look - og selv foret og tilhørende termopose og puslemåtte er holdt i den flotte 'espresso' brune farve. 

Jeg syntes at det er rart at have en pusletaske i familien, som manden også kan holde ud at gå med - for efter min smag behøver der ikke at være bamser, blomster og glimmerdimser over det hele - før at man kan kalde det en pusletaske. Tasken skal som denne være: behagelig, ekstremt praktisk, enkel, lækker, funktionel og stilet. For hvorfor ikke vælge en taske der rent faktisk ligner noget man ville have købt uden barn på armen? 


Det er ihvertfald mit syn på det og jeg kan se mange års glæde med denne lækre taske.
Storksak er jo ikke billigt.. Men jeg er efter bitter erfaring begyndt at anskaffe mig færre med bedre ting. Storksak er kvalitet og derfor får man også toppen - kvalitet og design går smukt hånd i hånd og her går man ikke på kompromis. 
Denne pusletaske ryger derfor på min anbefalede (jule) gave liste. Til de kommende forældre, de nybagte eller til de forældre der godt kunne trænge til noget nyt og friskt når lillebror eller søster skal pusles på farten :)
Se mere om tasken HER og andre farver og modeller HER 
God taske jagt :)






0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar