lørdag den 9. november 2013

Chai Latte Lemongrass

UUuhhhmmm! Chai Latte Lemongrass

Når man efter mælken sætter selve kapselen med chai tea over og det kogende vand får lov at løbe igennem - breder der sig en vidunderlig frisk duft i hele køkkenet. Duften er kraftig, vendlig og beskrives som navnet fremgår 'citrongræs' - og for dem der ikke bruger det så tit i madlavningen, så kan jeg fortælle at det er en frisk lime -  citron duft. Skønt er det!


Ligesom med de andre mælkedrikke fra Tassimo - får denne Chai Latte Lemongrass også højt og flot skum. Den har en sart grøn farve og den frisker virkelig op og passer perfekt ind her i efteråret. 


Smagen er rigtig god, for selv om den i starten dufter meget intenst, så bliver man så glad når man først smager den og mærker en mildhed og en helt perfekt afrundet smag. Den passer godt til hyggestunden i sofaen - måske med hækle grej, en god snak eller film. Den er ikke for sød og har en behagelig bid der gør den interessant for alle. Jeg har ind til videre nået at drikke denne ene' for mig selv imens manden min gladeligt allerede har drukker 4 :) 



Husk at stemme nu kære læsere.
Det tager kun to klik 
Vis lidt kærlighed 
Stem på 'Creative Tail' lige her:
Tak, tak og mange tak 





Tassimo's nyhed -  

Chai Latte Lemongrass er derfor mere end godkendt herhjemme ;)

1 kommentar:

  1. Jeg faldt også over den på hylden i Eurospar i torsdags og skyndte mig at købe en pakke, da kæresten elsker chai latte, og den smager rigtig godt.

    SvarSlet