mandag den 25. november 2013

1 års fødselsdag :)

Ja - så blev min lille dreng 1 år.
Hvilken lykke!
Det var i går og der var slet ikke tid til at blogge :)
24.11.12 - lige en måned før jul.
Han er jo slet ikke lille mere og går raskt rundt i hans langærmede og rødternede skjorte. Fødselsdagen er nu fejret med familie og venner og vi er dybt taknemmelige.
Men hvor går det stærke.. Jeg ved godt at alle siger det - men at mærke det selv er nu helt specielt. 
Jeg sidder her i min karry gule lænestol og tænker på året der er gået - nyder en latte og et stykke kage fra i går.
Det har været et vidunderligt år - også hårdt - især de første måneder uden søvn osv. Men der har været så mange lyse, glade og lykkelige stunder - og dem vil jeg gemme i mit hjerte :)
Smuk og kølig dag til alle.





3 kommentarer:

  1. Stort tillykke til lillemanden! Ja tiden flyver da lidt for hurtigt og jeg kan bare se at tøjet igen stumper på min lille Frederik.
    Knus fra Hvalsø

    SvarSlet
  2. 1 år! Det er helt særligt kan jeg tænke mig. Vores Magnus runder 8 måneder torsdag... Og ja, du har ret -først når man selv har fået barn ved man hvordan tiden rigtig ka flyve:-)
    Han er fin din bette mand:-) tillykke med ham. Kh Jonna

    SvarSlet
  3. Hjertelig tillykke med den lille mand. Han ser ældre ud med skjorte og jeans og så dybt koncentreret om sit "arbejde", men han er jo stadig din lille dreng.

    SvarSlet