søndag den 6. oktober 2013

Giveaway + V6 konkurrence :)



Det er blevet rigtig efterår – en god anledning til hygge og forkæle sig selv lidt ekstra siger V6.

V6 afholder netop nu en konkurrence, hvor de løbende trækker lod om et spa-gavekort til Comwell (Værdi: 4.400 kr.) blandt dem, der har købt V6-produkter og sender et billede ind af kvitteringen.
Pakken skal være købt i perioden 19. august – 7. marts 2014. Og vinder du ikke første gang, så får du en ekstra chance, fordi V6 trækker en vinder hver 14. dag frem til den 7. marts.
Den 10. marts 2014 trækker V6 hele fem vindere på én gang.
Alle vindere offentliggøres på V6.dk hjemmesiden og der kan du læse meget mere om den seje konkurrence.

Jeg har i den anledning fået lov til at lave en giveaway hvor en af mine faste læsere kan vinde en lækker V6 goodiebag :)
Præmien indeholder: 
  • 4 numre ad Alt for Damerne (uge 39, 40, 41 og 42)
  • Et stort vamset håndlæde med V6 – perfekt til sport eller børnenes svømning. 
  • 5 pakker V6-tyggegummi.

For ar deltage skal du følge bloggen på facebook eller bloglovin
+
Skriv en kommentar til dette indlæg men en lille efterårs hilsen.

Jeg finder en heldig vinder d. 13 okt. Deltag inden kl 20:00.

 (på bloglovin) eller like gerne opslaget (facebook)
Held og lykke :)




46 kommentarer:

  1. sikke dog en lækker giveaway - den kunne jeg godt bruge.

    Bruger meget ventetid pt på sygehuset med Vega, så dette kunne være en super gave.

    Varme efterårs hilsner :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil rigtig gerne deltage, og i anledningen vil jeg også takke for en super hyggelig blog :-)

    Nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  3. lækker præmie lige hvad man kan bruge når jeg skal ud med barnevognen i blæsten så er det rart med et stykke v6:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker efterårets farver og kommer altid til at tænke på min farfar - Han døde for snart 20 år siden. Hans yndlingssalme var 'Nu falmer skoven' og vi sang den til hans begravelse. Salmen er smuk, ligesom min farfar var. Min pige er født på hans fødselsdag, så hver gang hun har haft fødselsdag, så har jeg talt med min farmor om ham.
    Vi tygger en del tyggegummi herhjemme - Så det skal nok blive spist hurtigere end jeg kan tælle til tre ;) Jeg kan læse bladene og den store dreng kan bruge håndklædet til idræt.
    Tak for tip til konkurrencen!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Jeg smider gerne et lod i puljen :) Følger dig allerede begge steder, men har smidt likes i din retning begge steder :)

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  6. LÆkker præmie, den vil jeg gerne vine, til så jeg kan hygge med læsestof på en kold og trist efterårs dag.
    Efteråret er en af mine yndlingsårstider, grundende er mange, men mest fordi, jeg har fødselsdag, naturens farver er så smukke, det er tid til at hygge under varme tæpper OG vinteren nærmer sig, elsker vinteren når der er sne...

    SvarSlet
  7. Ønsker alle et dejligt efterår med masser af solskin og så lidt regn som muligt ;-)
    Lækkert giveaway - sådan et håndklæde med tand ville lige være noget for knægt - total sejt, som han ville sige. :-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  8. Nice, jeg vil gerne deltage.

    SvarSlet
  9. Lækker giveaway - den kan ihvertfald komme godt i brug her i hus;)

    SvarSlet
  10. Følger & følger.:)

    Faldt over dette på nettet. Så fint!

    Kære efterår
    hvorfor ligger der ikke sne i min have?
    det ville ellers være en dejlig gave
    en dejlig gave som kun du kan gi’
    til hver af familiernes dreng eller pig’

    Kære efterår
    hvorfra stammer dit navn?
    du er for mig ikke til nogen gavn!
    jeg holder mig gerne inden døre
    mens jeg regnens pisk mod ruden kan høre

    Kære efterår
    hvilket år er du efter?
    ingen højtid til dig man hæfter
    men de røde og gule farver som du byder,
    er noget jeg i tusmørket alligevel nyder

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne vinde. Så kan jeg sidde inde og spise V6 og læse Alt for damerne når det regner og rusker udenfor :)

    SvarSlet
  12. Åh, jeg elsker simpelthen bare efteråret. Alle de mange flotte skarpe farver, blæsten, regnen og det at der næsten altid er en god undskyldning for varm kakao og boller. Det er hygge når det er bedst.

    SvarSlet
  13. Det er da alletiders fine goodibag!!! Passer perfekt til efterårsferien... der er noget til hele familien... der er klart til efterårshygge!!!

    SvarSlet
  14. Sikke en skøn kurv... Lækkert læsestof og tyggegummi, det ville jeg gerne vinde ;)
    Bladene ville jeg nyde at læse i min efterårsferie :)

    linejuulelley@gmail.com

    SvarSlet
  15. Lækker give away...
    Er stor forbruger af tyggegummi, så det er lige noget for mig...
    Kh Anja.

    SvarSlet
  16. Det kunne ikke være dårligt at vinde, så der er lidt læsestof til efterårsaftnerne :-)

    SvarSlet
  17. Fed konkurrence, så kunne man spare lidt på tyggegummi kontoen :-)

    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager meget gerne!
    Jeg er slet slet ikke fan af efterår eller vinter, jeg synes det er alt for mørkt og koldt. Men når man så samler familien indendøre, men varm kakao og stearinlys - så er det ikke så slemt. :-)

    SvarSlet
  19. ville være rart at vinde noget efterårs læsning, til de kolde aftner.

    SvarSlet
  20. Sikke en skøn give away.
    Deltager gerne. Følger med via bloglovin og har givet dit indlæg et hjerte.
    Du må have et rigtig godt efterår forhåbentlig med en masse hygge(:

    minsodeskat@Yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  21. Jeg følger dig på facebook og har også liket med det lille hjerte på bloglovin :)
    Efteråret og vinder er ikke lige mig, foretrækker sommer og sol - men det kan da være hyggeligt til tider :O)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  22. Hej!!! jeg sender dig en rigtig hjertelig og varm efterårshilsen......en skøn årstid, der byder på et farveorgie, og blæst i håret.....dejligt!

    SvarSlet
  23. følger med via bloglovin ;)
    blade og blæst kan være hyggeligt, du må have et godt efterår!

    SvarSlet
  24. Det ville være så lækkert! Og du må have et rigtig godt efterår, med masser af blæst og gule blade!
    Følger dig gennem Face.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Det ville være lækkert,nu hvor det er ved at blive koldere,til en hyggestund hjemme på sofaen,håber du nyder efterårssolen,og de farverige blade som falder.
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com




    ...







    SvarSlet
  26. lækker gave! jeg følger via bloglovin, og krydser fingre :-)

    jenny/
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  27. Lækker give away:)
    Efteråret i år tager sig virkelig ud fra sin bedste side, ligesom sommeren har gjort, så er det ikke skidt at bo i Danmark, når vejret er så dejligt;)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  28. Lad hyggen komme til dig. Nu banker efteråret alvor på døren så det tid til hygge.
    Hav et godt efterår ud i skoven og find kastanjer man kan lave kastanjedyr af bag en masse boller og varm noget kakao så skal du nok komme igennem efteråret ;)

    -Anette
    anettesuniversdk.blogspot.dk
    gruzlie(a)hotmail(dot)com

    SvarSlet
  29. Lækker giveaway!! Ny efterårets dejlige farver og skønne frugter og grøntsager. Tak for en hyggelig blog:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  30. Dejlig blog! vil gerne deltage i din giveaway :-)

    Efteråret er ikke bare den dejligste årstid, det er også den smukkeste!

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Hvor er det bare en lækker præmie.

    HAPS (det var mit sølle forsøg på en forårshilsen)

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  32. Jeg Elsker de efterårsfarver naturen får for tiden, Det gør min tur hjem fra arbejde meget bedre :)

    SvarSlet
  33. Det bedste ved efteråret: farverne og sprødheden i luften
    Det værste ved efteråret: at dagene bliver kortere

    Deltager meget gerne :-)

    SvarSlet
  34. Et fargerikt teppe
    kler skogen til fest
    en vinter i vente
    der høsten er best.

    SvarSlet
  35. Lækker præmie, og efteråret er jo en fantastisk tid at sende hilsner, med de smukke farver udendørs, kulden der sniger sig ind over landet, og mørket der kommer tidligere og tidligere. Så varmer en efterårshilsen altid. Derfor: Rigtig godt efterår. <3

    Eeyorenyk
    eeyorenyk(snabel-a)live.dk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  36. Jeg vil rigtig gerne deltage :) rigtig fin blog!
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  37. Tusind tak for en fin blog, og så vil jeg da samtidig meget gerne vinde dine fine give away :-)

    SvarSlet
  38. Følger dig på BL (og har liket)
    Kunne godt bruge lidt forkælelse bare til mig selv, så jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  39. Super fin give away til en kold og våd efterår :-) Krydser fingre for at jeg vinder ;.-)

    SvarSlet
  40. hyggelig læsning til efterårsvejret - indendørs :) go oktober til dig. knus

    SvarSlet
  41. Lækker give away, med noget god læsning her til efteråret <3

    SvarSlet
  42. Jhg følger på bloglovin og vil meget gerne deltage.
    God efterårsferie. Jeg synes altid deter hyggeligt med lidt ekstra tid til at samle og lege med kastanjer, drikke varm kakao under tæppet, plukke flotte efterårsfarvede grene med blade og bær og gøre alle de andre efterårsagtige hyggeting. Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg kan lige nå at være med :)

    SvarSlet
  44. Jeg kan høre regnen tromme på vinduerne, herinde dufter der stadig af pandekager - det kan ikke blive meget mere efterårsagtigt end det. Ønsker dig et godt et.

    SvarSlet
  45. Sender dig en varm hilsen i denne kølige tid. Ønsker dig en god efterårsferie :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet