tirsdag den 29. oktober 2013

E-Julemærket på dine mails

Spred juleglæde med e-Julemærket på dine mails

- og hjælp samtidig de over 500 børn vi lige nu har på venteliste til et Julemærkeophold.


Køb e-Julemærker til din e-mail fra idag d. 29. oktober til 31. december. Med årets e-Julemærker og e-Julekort spreder du julestemning med dine e-mails og støtter en god sag. 
Jeg vil nu også have dem i fysisk form - men da jeg ikke er sååå god til at få sendt mange julehilsner - så er dette tilbud om at få et sødt frimærke på min mail - lige noget for mig :)

Køb dem Her og læs mere om julemærket HER

Julemærkefondens e-Julemærke til dine e-mails.

Det koster 100,- kr. for private og fra 500,- kr. for virksomheder. Og så kan du sende lige så mange e-Julemærker du vil. Julemærkefondens elektroniske Julemærke er let at benytte, det tager kun få minutter at komme i gang. Jeg kunne finde ud af det - så det kan du også :)

1 kommentar:

  1. Orv, det var godt nok smart at man kan få dem til email. Det må jeg vist lige huske. Har endnu ikke bestemt om julekortene i år skal være pr. post eller mail. :)

    SvarSlet