mandag den 23. september 2013

Sådan får du en bedre mandag

Sådan får du en god/bedre mandag - en guide med det navn kunne mange nok bruge :)
Denne mandag er en mandag med stort M. en dejlig forlænget weekend med dejlig familie er slut og man er mættet af gode oplevelser, lækker mad og hyggelige stunder. 
Mandagen kan derfor ramme en som et spark fra en stor hest. Jeg tager mig en cremet kop kaffe - holder meget af 'Petit Déjeuner' carte noire fra tassimo. Alt imens mindstemandens havregrød stille bobler og brødristeren summer. Selv om jeg ikke har besøg sætter jeg mit 'Mormor Blue' stel fra normann med sukker og flødekande/mælkekande, som jeg fik i gave engang - for det er så skønt at kikke på.
Håber at du kom godt igang med din mandag. 

2 kommentarer:

  1. Ih Margit, jeg holder bare altid SÅ meget af dine indlæg.
    Også de som dette idag-et øjebliksbillede, en god kop kaffe og summen efter en god weekend. Dejligt:-)
    Mandag hos os var god. Også med kaffe, da Magnus sov formiddagslur, pilates og at kæresten kom tidligere hjem. Dejligt:-D
    Kh Jonna

    SvarSlet
    Svar
    1. det glæder mig Jonna :) tak for de søde ord de varmer mere end den ellers så dejlig kaffe ;)

      Slet