fredag den 2. august 2013

Tripp Trapp nyhed!

Mindstemanden er kommet godt igang med spiseriet og det betyder, at vi nu endelig har stor glæde af vores nye Tripp Trapp stol - han er 8 mdr. 
Da jeg så at Stokke kom med denne nyhed - en Aqua Blue, var jeg ikke længere i tvivl om farven! Aqua Blue, havblå eller støvblå, som jeg kalder den - er en af mine yndlings farver. Syntes også den virkelig pynter og lyser op i hjemmet - dog uden af skrige for meget. 
Den hav blå nyhed kom samtidig med en flot lava orange - den kunne jeg også have faldet for.

Da Vinter drengen endnu ikke kunne sidde ret op selv - brugte vi en skrå stol til måltiderne. Men hold da op en dårlig arbejds stilling .. Så det var en ren fornøjelse at starte med Tripp trappen, som bliver brugt til alle ske måltider og er den stol de fleste børnefamilier vælger. Går nu og overvejer om jeg burde få mig nogle flere pude sæt til den (har det ene i ser på billedet) - så der er en ekstra til vasketøjskuren ;) eller måske man selv skulle sy en hynde?



1 kommentar:

  1. mmmm fristerinne ;) Jeg har sett på den i turkis til minstemann, men denne var jo også nydelig. (Spørs om jeg får lov å kjøpe en til.... har en sort og en hvit til de to eldste)....

    SvarSlet