onsdag den 21. august 2013

Efterår heldragt - er du klar?

Man bliver nok mest populær ved at sige at det er sensommer... Men hvis vi skal være ærlige - så er efteråret på vej og jeg kan allerede mærke det i den lille lejlighed. Om små to uger er det ifølge kalenderen efterår og jeg er ved at gøre mig klar.
Mindstemanden har fået en mere lun, blød og dejlig heldragt/natdragt fra Ohminus i grå velour - så jeg håber ikke han liiiige tager et str spring, for den er så hyggelig :)
Det skal også bruges efter baby svømning - for der er det rart med noget nemt og lunt.
Er du ved at være klar til efteråret?
Husk at deltage i min giveaway - lige HER






6 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER efterår. Jeg syntes det er så dejligt. Jeg syntes vi er så heldige, at have 4 årstider. At bo med sommer året rundt, ville slet ikke være mig. Jeg elsker lunere tøj, mørkere aftener, stearinlyset skær om morgenen, imens man gør sig klar ;O)

    Skønt med lidt koldere vejr og lunere tøj ;)

    Kram Betina

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt bruge lidt flere sommerdage :) Men som frøken Jensen skriver, så er det altså også rart med 4 årstider.
    Ohminus er lækkert - Jeg har selv haft noget af tøjet til mine to små.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne billeder af en sovende lille trold. Der er bare noget særligt ved sovende børn. Mine piger er 6 og 9 år og jeg nyder stadig at se på dem når de sover - mine små englebasser ;-)

    Jeg holder også af vores fire årstider i Dk, dog må sommeren gerne være som i år - laaang, varm og solrig det giver sådan en dejlig energi og så er man "opladet" til de mørke måneder. Jeg nyder efterårets hygge og tøj, men bare ikke så meget regn :-(

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne billeder af en sovende lille trold. Der er bare noget særligt ved sovende børn. Mine piger er 6 og 9 år og jeg nyder stadig at se på dem når de sover - mine små englebasser ;-)

    Jeg holder også af vores fire årstider i Dk, dog må sommeren gerne være som i år - laaang, varm og solrig det giver sådan en dejlig energi og så er man "opladet" til de mørke måneder. Jeg nyder efterårets hygge og tøj, men bare ikke så meget regn :-(

    SvarSlet
  5. Er fuldstændig enig med Frk. Jensen. Elsker også årstidernes skiften, og glæder mig faktisk hver år på dette tidspunkt til at kunne tænde stearinlys, lave en kande te, putte i et varmt tæppe og finde de gode striktrøjer frem.

    SvarSlet
  6. Hvor er det dejligt at hører - og tak for alle jeres kommentarer :)
    Jeg er selv helt vild med efteråret. Er selv efterårsbarn, min mand er og vores lille dreng er også. Vi blev også gift den smukkeste efterårsdag

    SvarSlet