mandag den 8. juli 2013

Hjemmelavet ICEblend

En smuk varm sommerdag blev det til i dag og hvis der er noget jeg holder af at køle af med - så er der en iceblend.
Jeg er nemlig storsmilende fordi jeg for tiden kan lave en hjemmelavet iceblend :) Og denne opskrifter er nem. Hvis man er den lykkelige ejer af en kaffe kapsel maskine fra Tassimo. ( Man kan få en gratis ved køb af kapslet HER)
Så kan man helt GRATIS få nogle små ICE kapsel brikker/discs, når man laver en bestilling ved kaffekapslen.dk 
Man ligger bare denne skive ovenpå den normale 'varm driks' kapsel. Isterninger i glasset og så er der serveret! Jeg er solgt altså.
Cappuccino, exprecco og chokolade iceblend kan man lave. Tror jeg næste gang vil flotte mig og lave en gang flødeskum til ;)


1 kommentar:

  1. uhhh, den må jeg straks lave - nu når jeg alligevel går hjemme med en skadet ryg :-)
    //Trine S

    SvarSlet