lørdag den 6. juli 2013

Barnevogns parasol er ikke yt

Man kan få mange smarte ting til barnevogn og klapningen i dag som skal beskytte de små for solens skarpe stråler. 
Alle steder står der "beskyt dit barn imod solen" - og vi  prøver at gøre det så godt vi kan.
Selv om en barnevogns parasol/paraply
ikke er den nyeste babygadjet på markedet - så er vi rigtig glad for vores. Den er fra babypanda.dk og har en overkommelig pris på 159kr
En af de ting jeg faldt for, var de mange farver den kan fås i - og jeg kunne derfor dåen den matchede det brune i vores helt perfekt :) ved da godt at det ikke er vigtigt med farven men flot er det.

Jeg er ikke fan af at have en pasol hængene på barnevognen permanent .. Derfor var denne model et godt valg til mig da selve parasollen nemt klikkes af (og selvfølgelig nemt monteres igen på holderen som bliver siddende)
Ud over at have UV filter som de fleste andre modeller på markedet - så følger der er jordspyd med. Det er altså smart. En lang pløk med det samme klik system - jeg skal nok lige få postet et billede af det også.
Så kan man sætte den i sandet på stranden eller et sted i park eller have. 
Her er direkte link til de farvestrålende barnevogns parasoller.

0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar