mandag den 17. juni 2013

Tirsdags Tegning - Far & Søn

Denne Tirsdags Tegning er fra fars dag. To farlige tigere :)
Tegnet og farvelagt i hånden. Jeg har et sæt på 12 farveblyanter - mere er faktisk ikke nødvendigt. 
Tak til jer der har skrevet mails og spurgt om man snart (jeg har tidligere nævnt det) kan købe mine tirsdags tegninger.
Til jer at der håb forude og tak for at I holder mig op på det. Så JA, det bliver muligt at købe nogle af mine original tegninger.
Håber ikke der er for meget genskær fra rammen :)

Hvis du måtte vælge hvad jeg skulle tegne til dig - hvad skulle det så være?

1 kommentar:

  1. Hvis jeg skulle vælge gad jeg godt have en tegning med mine tre børn, tegnet som de dyr der passer til deres temperament og påklædt i forhold til deres interesser. Det ville være super fedt ...

    SvarSlet