torsdag den 6. juni 2013

Sej baby/børne gadget



Beskyt dit barn i solen kunne overskriften også ha' været.
Sommeren er over os og det er skønt - men det skal også være dejligt for de små størrelser her i sommerheden.
Mindstemanden har fået sig et virkelig smart og praktisk sommertelt fra babyengros. Vi er vildt glade for det og jeg har glædet mig til at vise jer det.
Det er faktisk et UV telt - og skulle svare til faktor 50+.
Noget jeg også virkelig faldt for var den enkle måde at slå teltet op på - og at det nemt kan pakkes samme til ingenting på få sekunder. Lige noget der falder i min smag.
Hurrah det er fedt - Det er et popup telt! 

1 -2- -3- bum og det står klar.

I kan få en fornemmelse for hvor nemt det er ved at se DENNE video.
Vi bruger det til at sove i, lege i og det er også et fint pusletelt :)
Jeg kan også lige ligge os sidde i det sammen med ham - det syntes han er en fest :)
Når det bliver varmt nok vil vi også have det med til stranden (det er nemlig også store plastik pløkker med).
Jeg kan også forestille mig at vi vil får glæde af det når sønnike bliver ældre og selv kan vælge at sætte sig ind i teltet og søge ly.
Man kan finde det seje UV telt mange forskellige steder se listen over forhandlere - fysiske og online HER. Teltet koster 399 og jeg syntes det er alle pengene værd - da det tydeligvis er rigtig god kvalitet og det er nemt at have med alle steder.

Håber jeg har kunne inspirere jer lidt og giver god anbefaling videre herfra.





1 kommentar:

  1. Ej hvor ser den smart ud! Vi har endnu ikke fået købt en parasol efter vi er flyttet i hus. Så denne ville da være helt perfekt. Det kan godt være jeg lige skal kigge lidt nærmere på den.

    SvarSlet