mandag den 17. juni 2013

Ny giveaway og amme BH test

Her finder du min anmeldelse af en ny Carriwell amme bh og du får selv muligheden for at vinde en.
Det har nok været en af de vigtigste former for 'udstyr', jeg har haft i min barsel. En god amme bh er hvad jeg taler om.
Kan sige jer at det ikke er et sted man skal gå på kompromis. 
Denne nyhed fra Carriwell er virkelig et godt bud. 
Den er behagelig og blid at have på og den består testen af en travl hverdag og nat med mange amninger. 
Denne model har også et lille indlæg - det giver en pæn og neutral form og hjælper også til hvis lidt mælk skulle komme op afveje. Indlægget kan nemt fjernes hvis man trænger til en periode uden. 
Bh'en giver god støtte og man mærker den ikke - men mangler den hvis den ikke er der :) 
En varm og helt igennem behagelig anbefaling skal lyde herfra. 
Find liste over forhandlere lige HER og læs mere om den HER

VIND en amme bh til dig selv - til en gravid, eller ammende du kender. 

Alt du skal gøre er at smide en kommentar til dette indlæg 
- skriv gerne hvem der skal have bh'en, hvis du er den heldige
- så er der lidt hyggeligt for mig at læse :)
Jeg finder en vinde om en uge - d. 24 juni (deltag inden kl 20:00)



28 kommentarer:

  1. Ja tak, jeg venter nummer 2 til november og jeg kan helt sikkert godt bruge en ny amme bh til den tid.
    Jeg har ikke prøvet Carriwell's Bh'er, men sådan du beskriver det lyder det da til at det er en stor fejl;)

    SvarSlet
  2. Jeg er igang med amningen og ville blive med glad for at prøve denne model! Hlsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg venter også nr to til november og fandt aldrig en rigtig god amme bh sidst.

    Håber jeg er heldig!

    SvarSlet
  4. Jeg fullammer og kunne godt tenkt meg å prøve denne BH en, jeg er stadig på jakt etter den beste amme bh en selv om jeg for øyeblikket har funnet meg en sømløs favoritt (dog dyr) Jeg vil veeeeldig gjerne ha en til GOD å bytte på ;) Krysser fingrene for vinnerlodd ;)

    SvarSlet
  5. Jeg har faktisk brugt carriweel bher da jeg ammede min nr 2. Og de er stadig elastiske efter et års vask. Jeg havde kun 2 stk så de er blevet vasket meget. :-)

    Jeg vil gerne vinde den til min kollega. Jeg skal nemlig ikke selv have flere små. :-)

    SvarSlet
  6. Uh, den vil jeg gerne vinde til mig selv! Jeg er i gang med amningen af mit 2. barn og jeg er helt enig i, at en god amme-bh er helt essentiel!
    Hvis man er til bøjle-bher kan jeg klart anbefale dem fra Anita som kan købes i lace.

    KH Camilla

    SvarSlet
  7. Deltager:-) Hvis jeg er den heldige, vil jeg give den til en veninde, der lige har fået en datter <3 :-)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg brugte selv Carriwell, da jeg ammede og de er fantastiske. Hvis jeg vinder denne her, vil jeg give den til min søde veninde, som havde begyndende veer da jeg talte med hende i går aftes. Så med lidt held ser en lille dejlig dreng dagens lys lige om lidt.
    Kh Monica
    mark.monica@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager meget gerne. Venter mit andet barn til november! Jeg bruger Carriwells graviditetsbh'er - de er som skabt af Gud til de store voksende og tunge bryster!! Så mon jeg ikke også vil synes godt om deres ammebh'er

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  10. Jeg bruger selv Carriwell og kunne virkelig godt bruge en amme bh mere, så jeg ikke skal vaske så ofte! :-) Christinalund.simonsen@jubii.dk

    SvarSlet
  11. Den vil jeg gerne vinde til fremtidigt brug. Dem jeg brugte med min søn er helt slidt ned :) familienholmlund@gmail.com

    SvarSlet
  12. Jeg brugte disse da jeg ventede min datter og mens jeg ammede hende og de er fantastiske.

    Bliver jeg den heldiige vil jeg bruge den til når jeg skal have nr. 2

    mette.knk(a)gmail.con

    SvarSlet
  13. Hej jeg skal snart på jagt efter nye da dem jeg brugte til de to første absolut ikke kan klare endnu en sæson.. Hvilket bliver aktuelt allerede til ber😗, vildt som de 40 uger går hurtigt...

    SvarSlet
  14. Deltager helt klart<3 Blir nok en venninne der får dem her i hus - om ikke noe uventet skjer snart:p

    SvarSlet
  15. Hej jeg venter nr 3 til sept og mine amme bh'er fra to tidligere amninger bruger jeg nu under graviditeten men de er godt SLIDTE... Jeg ville elske at prøve carriwell. Vh Katrine

    SvarSlet
  16. Min søster fik en datter for 15 dage siden, så håber at vinde den til hende. Hun er studerende så gode amme bher har ikke den største prioritet
    Yokopop1975@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Min søde kollega kunne godt bruge sådan en lækker sag 😉👍
    Kreamette@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg venter mit første barn til august. Har endnu ikke tænkt meget i velegnet amme tøj samt amme BH'er. Så jeg ville blive super glad for at vinde denne;)
    nulleri@live.dk

    SvarSlet
  19. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  20. Jeg venter vores første barn her om en 4 ugers tid, så det ville da være lækkert at vinde en amme-bh, sådan en har jeg nemlig ikke fået anskaffet endnu.

    Lisa // Lille Lisas Univers // lisa.s.hansen(a)live.com

    SvarSlet
  21. Det skal min veninde :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  22. Det bliver til min veninde der skal føde til November.

    SvarSlet
  23. Til mig selv :P
    VH Sofie
    gunnlaugsdottir@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Til mig selv :) Jeg skal føde mit første barn om knap en måneds tid...en lille dreng :) Jeg har set flere rose de Carriwell amme BH'er, så jeg har da planlagt, at jeg skal have nogle, så det vil da være skønt at vinde en :)

    Mvh
    Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  25. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  26. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  27. Min ynglings er en ny model fra Carriwell med gelebøjler. Den er absolut skøn at ha på. Har købt den både i sort og hvid på www.mammawear.dk

    SvarSlet