onsdag den 19. juni 2013

Kunsten at pakke én håndbagage

 "Hvordan ville din kuffert se ud, hvis du skulle rejse uden checked-in bagage?" 


Norwegian vil gerne vide hvordan vi vil klare den udfordring. Og opfordre alle til at pakke rejsetasken i tankerne.
Flere og flere er nemlig begyndt at rejse med No Checked Bags, som en del af den "nye" simple living tendens. Er du en af dem, der allerede har prøvet at pakke alt i en enkelt håndbagage, har du oplevet hvordan en flyvetur kan blive en helt anden oplevelse: 
Lang ventetid ved check in - "no more". 
Rejsen bliver en time længere på grund af kø ved bagagebåndet - "no more".  

Slæber vi i grunden ikke bare altid for meget med?  Det gør jeg tit - så det er en rigtig god øvelse for mig. 

Hvad jeg ville pakke - hmm.

En lang let og luftig kjole til aftnen - hvor man har været i bad efter dagens solbadning.
2 Korte sommerkjoler - nemme at tage af og på før en tur i bølgerne 
mini rejsesæt af min favorit shampoo, balsam og body shampoo. 
tandbørste og mini tandpasta

ynglings mascara.
bikini selvfølgelig :)
Rene trusser 

Sandaner med flad sål

Jeg rejser i strømpebukser med shorts ud over - soltop, cardigan og let jakke, som alt sammen kan bruges til en kølige aften.
Har håret sat op med div. klemmer og spænder og solbriller - så det ikke skal pakkes.

På fødderne mine gode vandresko. 

Hvad med jer?

Hvad vil du tage med?
Noget jeg har glemt?



0 Kommentarer - Skriv en kommentar her ♥:

Send en kommentar