mandag den 10. juni 2013

Hvad hjælper kl øv om morgnen...?

De fleste forældre kan nikke genkendende til dette.
Lidt for meget natte roderi - for lidt søvn til moderen i huset og lille manden er alt for tidligt oppe og klar til morgengrød kl ØV om morgnen :)
Hvad har du af gode fif, hjælpemidler eller ting der gør det nemmere for dig på det tidspunkt?
Jeg kan sige jer hvad der hjælper mig:
At få et stort baby smil, et knus af manden, have friske blomster på bordet - plukket fra haven aftnen før og at kunne lave en cappuccino på under 2 min. i kapsel maskinen.
Og det der tager kegler for tiden er et varmt brusebad - hvis man altså kan nå at skylle sin shampoo ud af håret inden mindstemanden kalder efter sin første lur ;)



2 kommentarer:

  1. Kl øv var i dag kl. 4.20! Det er lidt for tidligt, men synes alt er prøvet. Vil også gerne høre om gode råd til krudtuglen på 7 måneder i morgen.

    SvarSlet
  2. Åh jeg har da vist noget at se frem til...
    Magnus er nu 11 uger og sover for tiden til kl.6:00/6:30... Det er jo luksus ved jeg nu;-)

    Kaffe kaffe kaffe er guld!:-):-)

    Smil, knus og blomster-Du har så ret:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet