onsdag den 26. juni 2013

Giveaway og test

Mindstemanden og mig har testet et stk. lækker trælegetøj fra EverEarth som er et miljøvenligt mærke.
Det er et lille smart musik sæt som har to sider fyldt med musik sjov.
Selv om der står at det er fra 18 mdr. har vi allerede haft stor glæde af det og her er vi kun 7 mdr. 
Vi har brugt sættet når vi sammen ville sætte os og have en lille musik stund. Lidt som baby salmesang / rytmik - bare herhjemme :)
Han er der, lige så snart jeg tager musik sættet ned af hylden - så kommer han kravlende, det bedste han har lært og tager fat i den lille trommestik (som sidder fast med en snor). Der er specielt stor begejstring for trianglen og de små hjul der gnitre. Så den røde side hitter mest med den alder vi har her og glæder os allerede til at blive ældre og udforske mere :)
Vi vil klart anbefale dette søde træ musik sæt fra maxilegetoj.dk og tak for at vi må give en væk til en heldig læser.

Skriv en kommentar til dette indlæg for at deltage i konkurrencen - hvor du kan vinde sådan et sejt musiksæt.
Jeg finder en vinder d. 1 juli - deltag inden kl 20:00
Hvem skal have det hvis du vinder ..? Og hvad skal der spilles ..?





46 kommentarer:

  1. Vega elsker ting der siger lyde pt, så denne ville jo være perfekt.

    SvarSlet
  2. Dejligt med gennemtænkt legetøj! Hvis jeg vinder skal mine børns lille fætter have det. Han er næsten 4 mdr, så der går nok lidt inden han bryder ud i det vilde rocknummer. :)

    SvarSlet
  3. Super fedt legetøj! Altså hvis jeg ikke vinder bliver jeg da nødt til at købe det selv! Det skal gå til vores lille datter (som vi venter spændt på endnu) og hun skal da lære at spille klassisk, så hun kan få en forkærlighed for det ligesom moderen ;)

    SvarSlet
  4. Ej hvor smart. Hvis jeg vinder skal min datter have det. Hvad der skal spilles? hmm formentlig en masse bang bang rytmer :-)

    SvarSlet
  5. Lækkert med trælegetøj. Vores italienske barnebarn skal selvfølgelig have det, så han kan få lært nogle danske børnesange.

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot og funktionelt! Den skal de multihandicappede børn og unge mennesker på mit arbejde have. Der er flere af de unge, der ville kunne have stor glæde af et sådan stk. legetøj.
    mvh sep

    SvarSlet
  7. Hov! Der skal selvfølgelig spilles Rasmus Seebach, Kim Larsen og andre hitmagere på instrumentet :-)
    mvh Sep

    SvarSlet
  8. Ih mindste prinsessen vil blive så lykkelig, hvis jeg vinder, og den første sang bliver helt sikker lille peter edderkop;)

    Pia (piarotbl@yahoo.dk)

    SvarSlet
  9. det skal min skønne dreng selvfølgelig have og i skal spille alle de skønne sange - som han selv finder på :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  10. Mine tumlinger elsker sang og Bjarke er faktisk god ti lat tromme og holde rytmen - Nu kan de jo bare træne endnu mere :)
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Emilia elsker ting der larmer, mor er selvfølgelug også begejstret! Mon ikke lillen i maven også kan lide larm? ;)

    SvarSlet
  12. Det skal min lille bølle basse bisse :) Og jeg er sikker på den lille nye brøster også gerne vil lege med. Jeg kan ikke spille ret meget "Tordenskjold" og introen til "dejlig er den himmel blå" :) Så det kan være de kan lære mere end mor

    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  13. Den ser rigtig god ud! Hvis jeg vinder er det Lillebror (som endnu ikke har noget navn) der får lov at spille lige hvad han vil. Der passer vist med julesange til den tid, så det kan være jeg skal prøve med det!:-)

    KH Camilla

    SvarSlet
  14. Er sikker på at både storebror på 2 og lillebror i maven vil blive glad for sådan en;)

    SvarSlet
  15. Jeg deltager for min niece Lilli som elsker bare alt der laver lyde og musik. Er sikker på at hun vil underholde hele familien. ;-)
    katrin@greencat.dk

    SvarSlet
  16. Sikke en fin give away - den er helt perfekt til min lille søn, som elsker at spille på musik instrumenter :-)

    SvarSlet
  17. Min lille nevø Birk kan med garanti hurtigt lære at spille de vildest AC/DC numre på de skønne instrument :-)
    mark.monica@gmail.com

    SvarSlet
  18. Søde lille Johanna på snart et år ville elske det!

    SvarSlet
  19. Er sikker på at min lille Johanne ville få meget glæde af det, hun er 5 måneder nu så jeg kan stadig nå at præge hende ;-) ;-) så må ha hende lært at spille Rasmus Seeback.. kh Birgitte birgittemarie@ofir.dk

    SvarSlet
  20. Min venindes datter ville blive overlykkelig og der skulle helt sikkert spilles Se min kjole, da hun elsker at gå med fine kjoler.
    Mvh Helena

    SvarSlet
  21. Vita skal da have dette skønne sæt :) Hun elsker når vi synger for hende,.....................ynglings sangen er : Jens petersens ko den har horn! Og ben den kan gå med på jorden, og bag på en hale med den sir den smæk, med den jages fluerne væk! Og ved I hvad også den kan? Den kan gi mælk i en spand, og så kan den græde og grine og glo, se det er en spændende ko ;) Den må vi bare kunne spille til ;)

    pluzek@hotmail.com
    MVH Line

    SvarSlet
  22. Hvor fiiiint :) Hvis jeg er den heldige skal min niece og nevø have sættet :) (lige meget hvad min søster siger :D hehe)

    SvarSlet
  23. hvor er det fint. det ville være perfekt til min lille Gustav, og sikkert vil spille noget med Slayer :-)

    SvarSlet
  24. Jeg ville nok give det i afskedsgave pakken jeg er ved med at lave til vuggestuen jeg arbejder i - da jeg (forhåpentligvis!) start i skole liige om lidt!
    Men aller først vil jeg selvfølgelig lære dem litt norske sanger, spesielt Sabeltann;)

    SvarSlet
  25. Den skal niece Agnes da have hvis jeg er heldig :-) Så kan hun spille noget kattejammer rock :D :D

    SvarSlet
  26. Hvis jeg vinder skal min yngste Prinsesse have sættet og så skal det bruges sammen med den lille sang kuffert jeg har lavet til hende. Den indeholder 4 små dyr der hver symboliserer en børnesang - hun trækker et dyr og jeg synger.
    Hvad vi skal synge ? Alle de skønne sange vi kan komme i tanke om ... lige nu er det "Stop den lille kænguru" og "Peter edderkop" der ligger øverst på favorit listen ...

    SvarSlet
  27. Åh håber at vi får lov til at få mere musik i hjemmet her bliver daglig sunget og danset og nye instrumenter er aldrig at foragte den tager min datter på 3 år og hende der er p vej

    SvarSlet
  28. Min datter skal forkæles med det og vi skal spille rock når far ikke er hjemme :)

    SvarSlet
  29. Min datter på 4 mdr skal da have sætte så hun kan spille med sin morbror:)

    SvarSlet
  30. Sang og musik det er sagen for min lille mus på knap 2 hun ville elske sådan en lækker sag - og der skal da synges Mariehønen evig glad for fuld hammer :0)
    Kreamette@gmail.com

    SvarSlet
  31. Det må være min datter der skal have den og så må vi de have hun vel spille.

    SvarSlet
  32. Det ville være fedt med sådan et sæt til min søn. Så kan musikken fortsætte selvom der er sommerferie fra musik her hos os.

    SvarSlet
  33. hello!

    please enter my name...
    My son freaked him ....

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  34. Den skal min datter da helt klart lege med sammen med kusinerne og veninderne :-)

    Hvad de spiller? tjaa de er sikkert ikke enige så det bliver noget med i hvert fald to børn der hamrer løs på en gang

    SvarSlet
  35. vi venter en lille prinsesse her til august så hun er den heldige, og så skal der synges og spilles lille peter edderkop, nu tændes der stjerner på himlen:)

    SvarSlet
  36. Aj hvor er det lækkert!
    Jeg starter op som privat børnepasser efter sommerferien, så tror da bestemt det skulle bruges af alle dagplejeungerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Og vi skal da spille en masse sange med fagter....
      lille peter edderkop, Jens Petersens ko, den lille larve osv :)

      Slet
  37. Min basse på 8 mdr skal da have den, hvis jeg vinder :-)
    Og så skal vi spille en masse glade lyde og hjemmegjorte sange - måske efterfulgt af Lille Peter Edderkop, som han elsker :-)

    SvarSlet
  38. Min søde Albert på 14 mdr skal have den, han elsker at tromme og spille på alverdens ting så selvfølgelig ham, hvad der skal spilles, hmm... Hvad som helst :-D

    SvarSlet
  39. Min dreng og min pige skal begge have lov til at spille på den - lige så højt og længe, som de vil :-) Pigen er ikke helt født endnu, så i første omgang får drengen monopol :-)

    SvarSlet
  40. Min dejlige veninde har termin i juli med en lækker lille pige, så hun skulle klart have den i barsels gave :) er sikker på der vil blive spillet en masse skøn musik på den :)

    SvarSlet
  41. Min nevø skal helt klart spille :-)
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  42. Den skal min datter Sia på 11 mdr helt klart have - og spille " Lille Peter Edderkop" på - ynglingssangen over dem alle.

    SvarSlet
  43. Hvor fint! Jeg deltager :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Mine to piger elsker musik og alt som kan spilles på. Tomba tomba og flere andre børnesange ville bli spilt på ett sånnett fint instrument.

    SvarSlet