lørdag den 8. juni 2013

Giveaway og anmeldelse

Abeungen.dk har meget andet end ting til de helt nyfødte. Vi er rigtig glade for det service og bestik vi har derfra. Søde og sjove tegninger og specielt stjernekoppen skaber stor glæde herhjemme, når vi skal øve os i at drikke af kop. 

Jeg har fået lov til at udlodde sådan flot spise sæt - blåt som vores eller lilla. 
Alt du skal gøre er at smide en besked til dette indlæg. Skriv gerne hvem der skal have sættet hvis du er den heldige og om du ønsker dig det blå eller lilla spise sæt.
Jeg finder en vinder d. 15 juni -  deltag inden kl 20:00
Held og lykke og stor spiseglæde glæde fra os og abeungen.dk


32 kommentarer:

  1. Jeg ønsker mig lilla sæt,til min datter. :
    pia sroka
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg ønsker mig det blå sæt til min lille Frederik :)

    SvarSlet
  3. Jeg ønsker mig et blåt sæt og satser på at det bliver en dreng :)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne vinde et sæt i blåt til Alexander ;)
    God weekend fra Birthe R. Nygaard // birthe.gug@live.dk

    SvarSlet
  5. Hvis jeg er heldig ønsker jeg mig det blå sæt til min lille dreng:-)

    KH Camilla

    SvarSlet
  6. Aj, hor fint! Ønsker mig det lilla sæt til min dejlige datter på 10 mdr.
    Kh Lene (soegaard@firma.tele.dk)

    SvarSlet
  7. det blå ville være fint til mit kommende oldebarn:)

    SvarSlet
  8. Et lilla sæt ville min datter blive super glad for.
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  9. Hvor er det fint, jeg vil gerne være med.
    Er jeg den heldige skal min datter have det :-)

    mette.knk(a)gmail.com

    SvarSlet
  10. Min søde lille Laura Celiane vil helt sikkert synes om det lilla sæt :)
    Deler på fb og håber at det giver god karma.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  11. Jeg vil gerne vinde det blå sæt, som skal være til min venindes lille søn. Han ankom mange uger for tidligt og ved akut kejsersnit, så det vil være rart at kunne give dem en god overraskelse
    mark.monica@gmail.com

    SvarSlet
  12. Sødt :D Jeg vil gerne glæde en, med det blå sæt <3

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Så vil Milla gerne prøve at vinde et lilla sæt.

    SvarSlet
  14. Så vil Milla gerne prøve at vinde et lilla sæt.

    SvarSlet
  15. Hvor fint. Et lilla her tak ;-)

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare fint :) Jeg ønsker mig det blå
    mvh
    Katrine Gunnersen
    Trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  17. Flotte sett - og er som du også nevner, spesielt begeistret for stjernekoppen;)

    SvarSlet
  18. Jeg ønsker mig det lilla sæt til min lille nye bonus niece :) Selvom hun ikke spiser grød endnu er jeg sikker på det skaber glæde når den tid kommer...!

    SvarSlet
  19. Jeg ønsker mig det lilla sæt til min venindes nyfødte datter! Hun har helt sikkert brug for dine egne fine ting, så storebror ikke skal dele alt for meget. :)

    SvarSlet
  20. Åhhh... det skal da være det lilla. Min nevø bliver far for første gang til sommer, så alt jeg kan forkæle den lille familie med, har interesse.

    SvarSlet
  21. Jeg ønsker mig det blå til min krøltop :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  22. jeg ønsker mig det lilla til den lille prinsesse vi venter til august:)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  23. hello!
    amazing!
    boy: BLUE!
    please enter my name...
    I post in my sidebar...

    lapappilon@gmail.com

    Hugs
    Eva

    SvarSlet
  24. Jeg ønsker mig et lila sæt til vores lille Prinsesse.

    SvarSlet
  25. Min søøøde kollega - som netop har fået en skøøøn søn <3

    Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

    SvarSlet
  26. Render rundt med endnu en prinsesse i mavsen som helt sikkert bliver lige så tøset som de andre så hvis vi er heldige siger vi lilla😉

    SvarSlet
  27. Jeg ønsker mig det blå sæt til min Alfred, evajj.au@gmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg ønsker mig det blå sæt til min søn Xander :)

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne glæde min kusines lille pige med et sæt i lilla <3

    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg ønsker mig sættet i lilla, da vi venter os en lille pige og vi har intet spise-grej der er pigefarvet herhjemme endnu, så mon ikke det er på tide, at begynde at samle lidt sammen ;)

    SvarSlet
  31. Hvor er det fint :-) Jeg ønsker mig det blå til Bastian, hvis vi skulle blive de heldige :-) Elsker melamin, og printet er jo skønt!

    SvarSlet