torsdag den 13. juni 2013

Byhaven - ny beboer

Tak for regnen.
Det er nok en af de smukkeste ting ved en have - at man virkelig kan glæde sig over at regnen siler ned. 
Min nye beboer er specielt lykkelig for sommer regnen. En skøn mynte jeg fik af nogle gode venner. Jeg er vild med den 'spiselige del' af haven og er ny den stolte ejer af to forskellige mynte planter - hvilken lykke :)

Lidt mynte Info:
Peber-Mynte (Mentha x piperita) er en staude som er en krydsning mellem Vand-Mynte og Grøn Mynte.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dine mynter - jeg er selv "mynte-samler". Jeg tillader mig lige at gi' dig et råd, håber det er OK. Hvis du har plantet dine mynter direkte i jorden, så vil jeg anbefale dig istedet at plante dem i en beholder (stor krukke eller lignende). - For de "løber" og de "løber" hurtigt.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak for beskeden Pia, mit store ønske er faktisk at mynten vi gå amok :) For den har sit helt eget bed at flippe ud i - men tak for tippet ;)

      Slet