søndag den 7. april 2013

Vinderen er....

Uuhhh det er spændende!
Hold da op en masse lodder. De kunne liiige være på papiret :)
Nogle havde deltaget to gange... men minus dem var der 249 lodder.
Tak til alle der ville deltage., til Tassimo.dk der ville give os maskinen og varmt velkommen til de nye læsere. Håber i vil blive hængende :)

Tilbage til vinderen :)
Jeg brugte random.org
Det blev lod nr. 69

Der gemmer sig Tanja som havde et enkelt heldig lod.
Tillykke tillykke - send mig en mail med din adresse apas. creativetail@gmail.com

  1. Jeg vil også gerne være med. Snupper 1 lod :)
    SvarSlet

2 kommentarer:

  1. Hold da op et vanvittigt tællearbejde! Jeg kan godt forstå du ikke orkede igår.
    Stort tillykke til Tanja - er død misundelig :-)
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Jeg var så heldig :)
    Har du modtaget mailen med min adresse??

    SvarSlet