torsdag den 4. april 2013

Vil du anmelde en børnebog?

Kunne du tænke dig at anmelde en ny børne e-bog?
Jeg har fået fornøjelsen at dele et par eksemplarer ud af min kære mands nye børnebog - 
"Den lille krokodille der fik tandpine" 
Det eneste der forlanges til gengæld er et lille indlæg om den lille historie som du, dine børn, nevøer, niecer, børnebørn eller elever har læst.
På familiens computer, iPad, smart Phone eller andet.

Er du interesseret ? Så kan du send mig en mail.
creativetail@gmail.com med emne : boganmeldelse.
Det kræver at du en blog eller en facebook profil, hvor du kunne tænke dig at dele din lille bog oplevelse / anmeldelse med billede og link til købestedet på Saxo.dk

Bogen koster kun en flad 20 krone - så I er selvfølgelig velkommen til at købe den selv.
Men kontakt mig gerne uanset hvad - hvis du vil anmelde og teste bogen.
Jeg vil nemlig udvælge den bedste anmeldelse 
(ikke nødvendigvis den med mest ros)
Og give en præmie.
Glæder mig til at høre fra jer og håber at rigtig mange til være med til at sprede den lille bog :)

Beskrivelse:
Bogen er skrevet og illustreret af Sten Platz. En børnebog for både små og store, der handler om den lille krokodille, der får tandpine og derfor får brug for hjælp og gode råd fra junglens mange sjove dyr - som f.eks. den slikspisende elefant og gorillaen med det charmerende smil. En fremragende fortælling om tandhygiejne, som egner sig godt til oplæsning for de små, når tænderne skal børstes. Bogen har en god og overkommelig længde på 12 flotte og farverige sider


4 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtig gerne anmelde den for dig. :) Min datter på 3 tænker jeg vil synes bogen er alletiders.
    Jeg har en blog - smallstar-bymette.blogspot.dk

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg har sendt dig en mail :)

    SvarSlet
  3. Har sendt en mail til dig :)

    SvarSlet
  4. Kom pludselig til at tænke på om du har fundet en vinder anmeldelse?

    SvarSlet