mandag den 15. april 2013

Nyt liv, nyt mod og ny kaffe

Her i lejligheden breder der sig en intens og herlig aroma. Imens kaffemaskinen spinder, er der tid til at tilse min lille forspirings have. Der er nyt liv! Mine fine små græskar frø er blevet til små stærke plantet! Hvilken fryd - tanken er at gro dem stærke, lidt større og give dem en god start før de kommer i haven og forhåbentlig bliver til store gule græskar :)
Det er skønt at forspirer - det giver mig stor glæde.
Er du også igang med at forspirer ?
Kaffen drypper færdig og jeg er virkelig klar til denne kop. Det er en Gevalia Dark som jeg lige skal prøve af. Som navnet sjovt nok antyder er den lidt mere mørk ristet - men kan sige jer at den et perfekt valg til en Mandag morgen. Ikke så meget pjat - god fyldig kaffe, der giver en varm start på en ny uge.
Læs mere om kaffen og kapslerne på tassimo.dk og hvis du skal købe kapsler, så kan du med fordel hoppe ind på kaffekapslen.dk - der har de altid tilbud.
God kaffe og god fornøjelse med forspiring :)







2 kommentarer:

  1. Hej! Jeg er også igang med at forspire, men viser det mest på instagram: bycgundersen! Har to små drivhuse fra Ikea i min vindueskarm. Elsker at se tingene gro, selvom det vist ikke kan betale sig. Man kan jo senere købe de der store tomatplanter i Planteskolen. Det er bare ikke nær så hyggeligt. Har tomater, peberfrugt, squash, basilikum, koriander og persille. Har købt frø til salat og gulerødder. God solskinsdag!Kh Charlotte

    SvarSlet
  2. Jeg forspirer med ungerne børnehaven, hvor jeg er pædagog. Hver fredag får børnene tomatplanter og andet med hjem på weekend. Så passer de planten og tager den med tilbage i børnehave om mandagen. Vores tomatplanter er blevet ret store, så nu regner vi med at sætte dem ud i næste uge. Det er superhyggeligt:-)
    Kh. Kate

    SvarSlet