tirsdag den 16. april 2013

Jeg gemmer mig væk..

I dag er alt aflyst og jeg vil gemme mig væk herhjemme med min lille Vinter dreng. Den bløde cremfarvede morgenkåbe hviler blidt på mine skuldre og jeg putter mig i den stol der ville ønske at den var en sort svane.

Jeg har brug for at sunde mig, for nogen der står mig nær er hårdt ramt og har det ikke godt. Tankerne vejer tungt og jeg håber på at kunne drømme mig væk i
hækletøjets lyse farverige hav.

I dag vil jeg kun komme med en lille viskende opmuntring til jer alle om at huske at værdsætte og være sammen med dem I holder af.. Selv om det er svært at snakke om, så er der ingen af os der ved hvornår vores historiebog slutter og hvor lang, hård eller sørgelig slutningen må være...




3 kommentarer:

  1. Det lyder som en svær dag. Godt at du kan gemme dig lidt. Jeg skal også snart besøge en som nok snart ikke længere kan besøges. Det er svært.
    Håber solens stråler fanger dig lidt i dag.

    SvarSlet
  2. Du har fuldstændig ret, vi må ikke glemme at værdsætte i den travle hverdag.
    Håber du finder lidt varme og trøst :-)

    SvarSlet
  3. Det lyder meget trist og sørgeligt.
    Et varmt knus til dig <3

    SvarSlet