torsdag den 18. april 2013

Hæklet stjerne tæppe

Så blev jeg færdig med et stk hæklet stjerne tæppe til min dejlige lille dreng. Det hæklede baby tæppe, valgte jeg at lave i mellem blå og lyseblå blødt baby heart garn - og for at jeg skulle føle at det var rigtig afsluttet, hæklede jeg et par slutrunder i mørkeblå.
At hækle et tæppe tager tid - men det var ret nemt at lave når man først kom i gang. Selv om der er nogle ting jeg vil gøre om næste gang, så er jeg glad for at det nu er et projekt jeg kan sætte rette tegn ved. Håber i syntes om det :)





10 kommentarer:

  1. Det er blevet super flot! Dejligt at få krydset det af listen:)

    SvarSlet
  2. Det er rigtig flot. Gode farver

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare mega fedt!!!!

    SvarSlet
  4. Piiiiiiiift....den er flot. :-)

    Er selv igang med et stjernetæppe......har jeg dog været i et stykke tid og holder lige nu "pause" med det.... :-D Men nu får jeg da lige blod på tanden igen - til at få det gjort færdigt.

    SvarSlet
  5. Gud hvor er det smukt! Hvem der bare havde evnerne til at fremstille sådan en lækkerhed selv men ak nej, jeg må nøjes med at kigge på :-)

    SvarSlet
  6. Flot tæppe og dejlige farver. Jeg har gang i to oldemortæpper pt, så næste gang vil jeg da prøve stjernetæppe. God fredag. Kh Gerda

    SvarSlet
  7. Lækre farver og godt med den mørke kant:-)
    God weekend:-)

    SvarSlet
  8. Jeg er rigtig vild med den. Hvor meget garn har du brugt til den? Med risiko for at gentage mig selv ( Jeg kan nemlig ikke huske om jeg har spurgt før eller bare tænkt jeg ville spørge :( ) Findes der en opskrift på tæppet??

    SvarSlet
  9. Rigtig flot tæppe :)
    Hvor mange stm har du lavet i den magiske ring?

    SvarSlet
    Svar
    1. uha - det er ved at være et par dage siden jeg lavede det :) er ret sikker på at det er denne opskrift jeg kikkede på
      http://thekidneybean.wordpress.com/crochet-patterns/chromium-star-blanket/
      håber det kan hjælpe :)

      Slet