fredag den 12. april 2013

For tiden læser jeg..

Godmorgen kære blogland. Her er vi stadig i morgenkåbe og vi starter med lidt god morgen inspiration og en sød summen fra min elskede tassimo maskine der gav mig en lille diskret Caramel Macchiato :)

bum bum - så er man igang.

Jeg har fået den store ære at anmelde denne fantastiske bog Magiske Måneder af Helle Schjønning. Istedet for bare at smide et enkelt indlæg hvor jeg siger at den inspirerer mig (for det gør den) så vil jeg hilst og her lave et indlæg når jeg prøver en opskrift eller prøver at gøre en kreativ kunst efter. Men jeg kan starte med at sige at den virkelig har overrasket mig positivt! Der har været en del snak om den i krogene i blogland, hvor den har fået flotte roser - jeg har længe ønsket mig den og det er derfor vildt fedt at sidde og bladre den igennem. Bogen er virkelig gennemført og man kan tydeligt se, mærke den kærlighed og tid der er lagt i den. Selv om vi er i en digital tid og folk finder inspiration på nettet - så er der intet der kan slå sådan en hyggestund med kaffe og bog - pluds at bogen guider dig igennem hele året.
Den er varmt anbefalet herfra og ville ønske at der var flere forfattere der ville kaste sig ud i projekter som dette.
Læs mere om Helle og bogen HER
Og hvis du selv vil eje den - så finder du den HER






1 kommentar:

  1. ja den bog er skøn. jeg havde lånt den på biblioteket og vidste bare at den måtte jeg eje. Var så så heldig at Helle havde en stand på en af efterårets kreativmesser (kan ikke lige huske om det var i Viborg eller Fredericia) og så gav jeg mig selv bogen. Det har jeg ikke fortrudt - tværtimod.

    SvarSlet