tirsdag den 9. april 2013

Alt for mange projekter...

Ja..jeg ved det godt. Men der er bare ikke noget bedre end at starte på et nyt projekt. Specielt når det også er et mindre et, end de andre man har gang i. Så tænker man, at man da liiiige kan mase et projekt ind. Derfor hækler jeg femkanter. Mindstemanden er begejstret for bolde lige i denne tid - så mor her skal da lige nå at hækle et par stykker, før det er ovre :)
Selv om jeg burde hækle et par rækker mere på mit stjerne tæppe...men ikke lige i aften.
Kender I det?



4 kommentarer:

  1. ja mon ikke jeg kender det ;o)
    god strikke/hæklelyst

    SvarSlet
  2. Overspringshandlinger kan jo være gode : )

    SvarSlet
  3. Ja! Nye projekter er min yndlingsbeskæftigelse :-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg kender det alt for godt. Men sådan er det nok med alle vores kreative ideer :)

    SvarSlet