onsdag den 20. marts 2013

Varm morgen og giveaway teaser

Det kan godt være at det er koldt udenfor og det vælter ned med sne. Men herinde er der rart og varmt. Jeg har prøvet en ny dejlig kaffe kapsel til maskinen - en øko laber kaffe, som bare gør min morgen sød. Det er en nyhed fra Tassimo og den er rigtig populær herhjemme. Til kaffen er der ristet græskar rugbrød - jeg er vild med ristet rugbrød! Når man først er begyndt at riste rugbrød - så er det ikke til at stoppe igen. Syntes du også det kunne være lækkert med en kaffe maskine? - hvis du forstår sådan et lille hint ;) kik forbi i morgen - kan sige at bliver en fordel at følge bloggen på bloglovin





5 kommentarer:

  1. Vi har allerede en, jeg drikker faktisk hverken kaffe eller kakao - men den er også god til the :)

    SvarSlet
  2. Uha det lyder spændende - jeg er klar

    SvarSlet
  3. Jeg elsker kaffe og skal have min daglige dosis!

    SvarSlet
  4. En ny kaffemaskine står faktisk på den lange ønskeliste herhjemme - så jeg er klar! Knus Anne

    SvarSlet
  5. Jg snupper et enkelt lod og håber jeg er heldig :)

    SvarSlet