mandag den 25. marts 2013

Nye navne plakater - nu også i pige farver

Godmorgen alle mine smukke læsere!

Jeg har den seneste tid fået en del mails og beskeder der efterspurgte pige farver på mine plakater. Det ønske er nu opfyldt og jeg vil lige vise jer den første bestilling hvor den nye plakat indgår. Plakaterne bliver i A2 og er til et par tvillinger :)
Som standard står der Danmark på plakaterne men jeg laver dem også uden og med barnets navn i stedet for. Håber i syntes om dem.
Hvis du også godt kunne tænke dig en plakat - så fælg linker HER og læs mere.

Ellers kan jeg fortælle at her er der vildt god morgen stemning - for mindste manden skulle kan have mad en gang i nat :) God dag til jer.

3 kommentarer:

  1. Oh my! You know they are gorgeous!!!! :) xo

    SvarSlet
  2. De er så fine... Jeg er ret vild med dine illustrationer!

    SvarSlet
  3. Er vild med vores navne plakat med elefanten vi kan set ikke vente med at få købt en ramme:))))

    SvarSlet