torsdag den 7. marts 2013

Ny Giveaway :)



Skal du holde børnefødselsdag med sejt tema? pirater, prinsesser - bamse eller måske cirkus?
Holde barnedåb - eller andet event med tema farver?  
Ved Magiske Minder finder du det hele til en flot og stemningsfuld fest. De har også de flotte klassiske retro sugerør og jeg nævner igen deres papirs bikuber, som kan bruges til alle anledninger og som bare er vildt flotte.
Jeg har fået lov til at forære et Gavekort på 200 kr til Magiske Minder - til en af mine heldige læsere :)

Kik forbi deres facebook HER og bliv inspireret.
Deres hjemmeside : Magiske Minder

Alt du skal gøre for af deltage - er at være eller tilmelde dig som fast læser på bloggen + skrive en kommentar til dette indlæg med en hilsen hvor du måske kan fortælle hvad du gerne vil bruge gavekortet på, hvis du er den heldige - 1 lod.
(Fast læser via Google Friend Connect, via Bloglovin' eller på NetworkedBlogs )
Få 1 extra lod ved at dele denne giveaway på din blog, facebook eller andet. 

Jeg finder en vinder d. 15 Marts - deltag indtil kl 20:00



skriv tydeligt hvor mange lodder du deltager med og så er der ellers kun at sige held og lykke :)

33 kommentarer:

  1. Ihh her vil jeg rigtig gerne være med! Vi har lige holdt børnefødselsdag, men der venter en barnedåb senere på året, som ville være rart at have noget lækker pynt, så umiddelbart ville jeg nok købe mig fattig i bikubebolde til at hænge i loftet ;)

    2 lodder til mig (fast læser + delt på http://agnethe-aboutagirl.blogspot.dk/ i sidebaren) :D

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne deltage med 1 lod og håber på det er det heldige vinder lod :)

    Skal holde min søns 2 års fødselsdag den 20 April - så det ville da være en mulighed for at lave et cirkus tema eller lign.

    Du er velkommen til at tage et kig forbi min giveaway

    http://brineh.blogspot.dk/2013/03/fdselsdags-giveaway.html

    Kh Sabrina

    SvarSlet
  3. 1 lod til mig også! Min søn har også fødselsdag om lidt, så det ville jo lige være perfekt at vinde!
    Kig også gerne forbi min giveaway hvis du har lyst : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  4. Lækker give away - de har så mange fine sager. Jeg tror faktisk, jeg vil bruge det til egen og kærestens fødselsdag, 2013 er året hvor vi begge bliver 30 og vil gerne holde en list større fest og synes det kunne være så hyggeligt, med lidt tema

    SvarSlet
  5. lægger 2 lodder i posen: fastlæser + på min blog (http://marianneherlev.blogspot.dk/)

    SvarSlet
  6. Jeg er med på 2 lodder, super lækker gevinst. Jegtror, jeg vil bruge det på min mors fødselsdag, hvor hun netop runder de 50 år:-)

    SvarSlet
  7. Jeg lægger 2 lodders skålen (deler ia min blog)
    Gavekortet ville passe perfekte ind, når vi skal planlægge barnedåben for Junior i juni:-)
    Kh Jonna

    SvarSlet
  8. Jeg deltager med 2 lodder :) UHH hvor skal jeg købe flere bikuber og cirkus tema til mødregruppen næste gang min den bette fylder år :)

    SvarSlet
  9. Jeg er med på 1 lod. Jeg har fødselsdag sidst i april, og jeg går og leger med idéen om at invitere folk til en temafest (hvilket er noget, jeg ofte har gjort før i tiden), så det gavekort ville bestemt være godt at starte ud på.

    Kig gerne forbi min blog også. Jeg laver også diverse kreative ting. http://missys-kiksede-negle.blogspot.dk/

    denlilleverden@ofir.dk

    SvarSlet
  10. 2 lodder :) ved slet ikke hvad jeg skulle vælge de har så meget lækkert :)

    kig også gerne forbi min give away:
    http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/02/give-away-9.html

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med på 2 store lækre lodder og ville bruge gavekortet på et cupecake party! Krydser fingre :-)
    Hilsen Frk. Hansen
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  12. vores søn har sin første runde dag...10 år...mega vildt!!

    SvarSlet
  13. ups...1 enkelt lod!!

    SvarSlet
  14. Deltager med 1 lod. Ville holde en prinsesse fødselsdag for min lille pige når hun bliver 3. Hun elsker prinsesser

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne deltage med 1 lod og krydser fingre for en piratfest :)

    SvarSlet
  16. Jeg er fast læser via Google Friend Connect og følger dig på Bloglovin - og deler med glæde på Facebook :-)
    Så 2 lodder til mig.

    Jeg har 4 børn, så det er ikke svært at finde noget at bruge gavekortet til... Men jeg tror, at det er min yngste søn, som skal have en fødselsdag, som er lidt ud over det sædvanlige, hvis jeg bliver den heldige ;-)

    SvarSlet
  17. Jeg er fast læser... og allerede vildt inspireret, så jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  18. Jeg er fast læser, ogvdeltager med et lod.
    Vi vil gerne bruge dette gavekort til at købe noget til hans barnedåb vi skal holde, det er simpelthen en fantastisk hjemmeside magiskeminder.dk der er sååååå fine ting:))

    SvarSlet
  19. Jeg vil gerne være med på 1 lod:) og så skal gavekortet bruges på min piges 3 års fødselsdag:)

    SvarSlet
  20. jeg vil gerne være med på 2 lodder. Vi skal holde barnedåb for ham der kommer ud til os lige om lidt, der vil vi gerne bruge gavekortet.

    SvarSlet
  21. Jeg er med på 2 lodder :D
    Vil klart bruge gaven til april hvor min datter bliver 2 år!

    SvarSlet
  22. Min søn bliver 8 til april, så jeg er klart med på denne fine give away! Jeg er fast læser og deltager med 2 lodder (deler på min blog www.lottesroom.blogspot.dk)
    Kh Lotte

    SvarSlet
  23. Deltager med 2 lodder (fast læser og deler på FB).
    Jeg vil 'pimpe' en af mine tre børns fødselsdage op - Det ville være rart med et lille tilskud med så mange fødselsdage..
    m_hoej20(at)yahoo.dk

    SvarSlet
  24. Jeg ville bruge ALLE penge på papirs bikuber, synes de er Så skønne og dekorative.
    Napper et enkelt lod :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  25. Jeg vil gemme det til august hvor vi skal holde tre års fødselsdag . hvis ellers jeg kan vente så længe med at bruge det :)

    Jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  26. Jeg snupper et lod. Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle vælge :)

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne være med med 1 lod! Det er jo slet ikke til at vælge!

    Kh Camilla

    SvarSlet
  28. Jeg deltager med 2 lodder. Med tre børn vil der når blive lidt kamp om hvem der skal have glæde af gevinsten. Men jeg tror at det bliver midterbarnet, der er den næste til at fylde år og som drømmer om en rigtig Prinsesse fest

    SvarSlet
  29. 1 lod herfra - krydser fingre :-)

    kjerstinenaja@gmail.com

    SvarSlet
  30. 1 lod, med fire børn str. 0-6 år, er der mange børnefødselsdag hvert år, så sådan et gavekort vil uden tvivl kunne blive brugt til at gøre det ekstra festligt millermus@gmail.com

    SvarSlet
  31. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog,on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    All the best.:)
    Bernadett

    FB
    https://www.facebook.com/bernadett.rauski?ref=tn_tnmn

    SvarSlet