lørdag den 23. marts 2013

Mini drivhus / Aldi på godt og ondt

Vi har været i Aldi i Valby for første gang.
De har en masse frø til haven, planter, roser osv. Så havde de også dette mini drivhus - med græskar. ( der var også tomat og rød peber)
Jeg kan slet ikke stå for små have og spire ting som denne. Slet ikke når man kan få det til 12kr!
Aldi er da fedt - jeg syntes de havde mange fine sager og en masse billig chokolade og milk shake til 6kr. Men hvis vi ikke havde haft den kombi vogn som vi har, havde vi slet ikke kunne komme ind i butikken .... Se billedet nederst. Tror seriøst dette er en af de eneste barnevogn man kan komme ind med. Vi kunne kun liiiige komme ind med halvt nedrullet kaleche - igennem det sted hvor ham triller sin indkøbsvogn ind. Det er da mærkeligt at de ikke fjerner det mærkelige mølle hjul hva? Men er nu glad for at vi' kunne komme ind :)






7 kommentarer:

  1. Man plejer at gå ind ved kassen når man har barnevogn med ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. det er sjovt - det syntes jeg bare ikke man kunne med mindre men ventede på at der var en der gik ud og man lige kunne smukke ind af skydedøren. Men kan da se på mit billede af der ligesom er en ligge vej omme bag ved :)Tak for info

      Slet
  2. Min Emmajunga kan godt gå igennem der, bare jeg slår kalechen ned ;) havde slet ikke tænkt på at gå igennem ved kassen, Tak Karen ;)

    Besøg mig hvis du har lyst ;)
    http://vitasmor2012.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Ihh hvor fint :D Ja Aldi er gevaldig, som vi siger herovre ;)
    Ej det er nu sjældent jeg kommer der selv og hvis jeg gør, så er det specifikt for at købe deres kebab-kød som er uimodståeligt!

    Jeg havde dog også problemer heroppe med at få min Big Star Supreme Emmaljunga igennem - der var så åbenbart tilstrækkeligt med kunder i min lokale Aldi, der klagede over det, så nu har de simpelthen fjernet dimsen der... man skulle jo næsten to, at vi skulle have bompenge med hver gang for at komme ind ;)

    Tror dog lige vi skal på visit i næste uge og have os et lille drivhus med hjem :D Tak for tippet!

    SvarSlet
    Svar
    1. ha ha ja - bompenge - det ville være noget. Hvorfor have sådan et underligt mølle hjul... det er jo ikke fordi folk kæmper om at komme ind :)

      Slet
  4. Næh, hvor fint. Jeg skal da afsted med banditterne i morgen, når de nu holder en fridag hjemme med mor! ;)

    Knus fra
    Christina

    SvarSlet
  5. Fine drivhuse! Jeg kan heller ikke stå for sådanne sager! Har lige købt små drivhuse i Ikea til forspiring i vinduet! Kh Charlotte

    SvarSlet