mandag den 4. marts 2013

Marabou Vinderen er.....

Sikke en mase sjove og gode anledninger, undskyldninger og gode grunde til at spise chokolade i er kommet med :)

Hele 95 personer ville deltage - og jeg kan sige jer at jeg sad og hyggede mig med at finde en vinder i går. Jeg læste dem alle op for min mand og så fandt i sammen den vi syntes var rigtig god - og med et indhold som alle kan relatere til.

Nok snak - 
Vinderen skrev




Vi-børster-bare-tænder-en-ekstra-gang-
chokolade

Tillykke Rikke! Send min en mail asap til creativetail@gmail.com med din adresse - så du kan få din præmie :) 


Følg med på Marabou Danmarks facebook https://www.facebook.com/MarabouDanmark

4 kommentarer:

  1. Hov, ville lige have nået det inden kl 20, men så var der trukket i går den 3., troede det var d. 4.... men jeg har stadig et bud: fordi-jeg-har-haft-alt-for-meget-overarbejde-chokolade :) tror jeg køber mig sådan en plade og laver mærket selv, for så må jeg vist godt tage et stykke :)

    SvarSlet